Gå til innhold

Noen som kan dele sin erfaring med bruk av bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe en som kan brukes lenge som f. eks. den som heter Baby Trekker. Noen som har prøvd denne? Kan dere evt. anbefale en annen som tåler mer enn 9kg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt babasling :) Veldig fornøyd hittil ihvertfall. Men den er mest for små turer i butikken og slikt. Ikke noe å gå tur med eller noe sånt.

Den kan brukes opp til 15kg. Prøvde den på 2åringen vår, å han satt som ett skudd i den :D

Men bruker den mest til snuppa på 2mnd, siden 2åringen helst vil løpe rundt :D

Skrevet

Vi har Moby D bæresjal, det fungerer kjempefint :) Gleder meg til det blir vår, å vi kan bruke det ute. Tørr ikke det nå som det er så glatt..

Skrevet

MeiTai, funker like fint på magen som på ryggen og ungen kan bruke den til de er flere år gamle (hvis man kjøper en stor nok - lett å regulere mens de er små - og hvis man orker :-))

Redningen med 9 måndlingen her (på 8,5 kg) når middagen skal lages og han er trøtt og sutrete. Mye morsommere å sitte på mammas rygg og følge med :-)

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Vet ikke helt hvilken type det blir enda men får sikkert bestemt meg.

Skrevet

Jeg vil anbefale Manduca bæresele på det sterkeste, den er supergod og holder i flere år, opptil 20 kg. Den er kjempeenkel i bruk- klikkes på som en vanlig ryggsekk, og kan brukes både foran på magen og bak på ryggen. Ved magebæring er det selene i kryss bakpå ryggen som funker best, da kan jeg bære 1-åringen min i flere timer uten å kjenne noe i rygg/ skuldre=)

http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...