Gå til innhold

Et innlegg som kun inneholder edder og sur galle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes:

At røykere er harry og lukter ille. Jeg syns folk som røyker ser litt fussete ut. Selv er jeg en røyker. Jeg skal og vil slutte, men det som irriterer meg mest er at jeg ikke kan donere bort lungene mine, pga røyking. Stupid me!

Jeg synes at alt for mange anser keisersnitt som en enkel løsning, uten å ane hva de legger seg ut på. Folk ber om keisersnitt uten å egentlig være inneforstått med hva de egentlig ber om. Både for seg selv og for babyen. Jeg håper de får noen knallharde fakta den dagen de går å ber om det. La keisersnitt være forbeholdt de som virkelig trenger det. Det er et fantastisk alternativ, men ikke bruk det som enkelte bruker angrepiller.

Jeg synes Camilla Fors ser alldeles idiotisk ut med de stygge silikonleppene sine. Hun stiller som et dårlig eksempel ovenfor generasjonen som skal vokse opp.

Ofte går jeg rundt med dårlig samvittighet ovenfor barnet mitt . Det kan være f.eks : at jeg ikke er noen baker, eller at jeg innimellom er så treg/blakk med å betale regningene mine at det kommer et inkasso brev! , at jeg ikke har førerkort, kun jobber 50% stilling, at jeg ikke bestandig har mulighet for å handle alt ullet hennes på Nøstebarn, at jeg ikke skaffet meg en bedre utdannelse ( med tanke på lønn) , at jeg er overvektig og er redd for følgene av det.

Folk som sitter støpt i sofaen hjemme, dag inn og dag ut. Lavmål! Jeg er slik selv tildels. Periodisk noe deprimert, at jeg ikke går ut av døren på noen dager.

Kjernesunne, erke vellykkede... satan altså, jeg irriterer meg over de. Jeg er faktisk noe misunnelig også.

Når folk sier at Rhianna ( eller hvordan det skrives ) har skapt musikk historie. At folk ikke er mere oppegående, å mer engasjert i musikk og musikk historie irriterer meg. Når man spør noen hvem Mari Boine er f.eks, å de ser ut som et spørsmålstegn, da kjenner jeg fortvilelsen tar meg.

Folk som bruker tøybleier. Si meg, bruker dere tøy bind? Tøy tamponger? Ja, for det mener jeg dere burde bruke hvis dere skal prakke på ungene deres tøybleier. Saken er nemelig helt den samme.

Foreldrene kan kle på barna sine en liten bleie, truse, badedrakt ol når de er på stranda. Nuff said.

Når man påstår at det er såååå greit og enkelt med ste-barn, for det er det ikke. Finnes ikke lett faktisk. Kanskje i noen tilfeller, men det er ikke normalen.

Mat. Middag, folk skaper ris til egen bak veldig ofte. Barna mine liker ikke ...... vel hvorfor liker de ikke? Kan det være foreldrene selv det ligger i?... forresten dattra mi liker ikke : Rømme og havregrynsgrøt.

Å helt til slutt, for å komme mange i forkjøpet : Jeg vet jeg har skrivefeil. Det skyldes lese - og skrivevansker. Så!

Kom igjen folkens, det er noe dere også irriterer dere over, selv om dere som meg gjør masse feil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tenker det var godt å få det ut.. :)

Jeg irriterer meg over dem som sitter på ræva, og klager på at dem er feite, og ikke har penger. Vel, når fettet er selvforskyldt, og man ikke har jobb, og heller ikke gidder, så er det DEG det er noe galt med!!! Begynn å tren, og skaff deg jobb! (Har ei i familien som er slik, har sittet hjemme i 3år, og trykket i seg drittmat, men vil heller ikke væremed å trene, null jobb, men nav ringer å forteller om ledige jobber er de ikke bra nok)

Jeg irriterer meg over alle de idiotene som ikke kan kjøre om vinteren! Kong vinter kommer hvert år, så det er ikke et stort sjokk.. Har du ikke byttet til vinterdekk som er bra før 1.november burde du ikke hatt bil! Kan du ikke håndtere bilen på snødekke, så bør du og miste lappen! Jeg ler og av alle de idiotene som skraper halve ruta, så klager de over at politiet gir dem bot!

Jeg irriterer meg over alle de fordømte twins reklamene på tv, med lovord om pen hud, muskler på 10min og mat som steker seg selv, og jeg ler av alle som går på det..

Hormoner<3

Skrevet

Ok, here goes:

Brøytebilen! Jeg blir mer og mer sikker på at den står og lurer bak nabohuset for å komme og legge igjen brøytekanten foran innkjørselen min mens jeg er inne og skifter fra måke snø-tøy til dra til byen- tøy, slik at jeg må måke igjen med en gang.

Naboen, som kjører snøfreser døgnet rundt.

reklamepauser på tv - generelt en uting, og alt for få av dem inneholder kjekke menn i bar overkropp.

Nek - ikke kornvarianten, men jenter som gjør seg dummere enn de er, fordi de tror at det er sjarmerende. De som er så dumme har jeg all mulig tålmodighet med.

Lungene mine - Dere har en greit definert og spesialisert jobb. Hvorfor ikke bare gjøre den på en ukomplisert og effektiv måte? Hæ?

Sånn, det var dagens utblåsning :-)

Skrevet

Haha - herlig innlegg :-)

Skrevet

Og der fant jammen meg du noe du var irritert over også ;-)

Skrevet

Jeg irriterer meg og over alle dem som skal fortelle om alle skrekkfødslene dem har hørt om.. Ja, jeg er klar over at noen får totalt reptur, sprengt underliv, og må syes både her og der.. Selv om jeg har ett avslappet forhold til den forestående fødsel, så trenger du ikke å se på det som din livsoppgave å ødelegge det!

Skrevet

Jepp! Og det før jeg hadde startet å lese innlegget også.

For øvrig er jeg irritert over mye annet også.

Hode pine som kommer hver dag, pga jeg drikker "for lite" vann. Hvilket betyr at jeg må drikke nærmere tre liter vann om dagen for å unngå hodepinen. Good Lord, bare to liter igjen! Trenger jeg da å si at jeg er lei av å gå på do?

Jeg TROR jeg er gravid, for sjette gang, og håper jaggu meg den ungen sitter fast i ni mnd. Ellers blir jeg gæærn! Siden jeg bare har ett barn så syns jeg faktisk at den neste ungen skal bli i magen i ni mnd.

Folk som ikke:

kan kjøre på vinterføre

kan vikepliktregelen

skjønner at når det er kø på den siden av rundkjøringen du skal ut på, så hjelper det ikke å "parkere" bilen i rundkjøringen slik at de som skal inn i rundkjøringen ikke får kommet inn.

skjønner at bilen har en gasspedal, det virker som mange tror at bilen kun har trill- og bremsfunksjon. DET HAR DEN IKKE!

klarer å si kj-lyden.

Det er irriterende det.

Og en siste ting! Når det er mange biler bak deg så er det fryktelig irriterende at du stopper for å slippe folk inn på veien, uten å gi noe som helst signal til han du skal slippe inn, og begge blir stående som to idioter og bare kikker på hverandre. Og alle som kommer bak må stoppe!

Skrevet

12.31 her igjen.

Og det som er mest irriterende av alt, er orddelingsfeil! Også har jeg jo et selv og. Det heter da pokker ikke hode pine, det heter hodepine!

*gremmes*

Skrevet

Vel, jeg sa det selv. Jeg sliter med lese og skrive vansker.

Eder eller Edder. Jeg ser ikke, eller hører , feilen.

Så ikke mobb, det er det samme som å mobbe en neger for at han er brun!

HI

Skrevet

Jeg irriterer meg over at folk er så dumme og ikke forstår konsekvensene av valgene sine. Folk har de siste tjue årene stemt på partier som lover mindre skatt, og så klager de når velferdstilbudene blir dårligere. Folk stemte på partier som ville ha markedspris på strøm, og så klager de når strømmen blir for dyr (hører ingenting når strømmen er billig). Folk vil ha svenske matpriser, men hører aldri om noen som vil ha svensk lønnsnivå.

Folk krever strengere straffer og at vi må slå ned på kriminalitet, men når de selv gjør noe kriminelt; kjører i fylla, snyter på skatten, havner i slosskamp og skader noen, så er det full krise om de må betale bot eller sone.

Folk mener vi skal frata "utlendinger" passet og sende dem hjem om de gjør noe galt, men skjønner ikke at om vi kan frata noen passet, så kan vi frata alle passet, og da har jo plutselig ingen av oss noen garanti for statsborgerrskapet vårt.

Tusen takk for deilig tråd!

Skrevet

Mobber ikke heller. Det var en opplysning. Og leser du innlegget jeg la inn etterpå, så står det at jeg ikke leste innlegget først, men bare overskriften.

Skrevet

Jo, vær`s go .

Deilig å irritere seh høylydt!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...