Mamma til 2 søte jenter Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg vurderer å kjøpe den som erstatning for Simo kombivogna som jeg har nå. Spesielt pga det nå ikke er lenge til jenta mi kan bruke det, den tar mye mindre plass i bilen og er lettere.
Zitro Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Den tar så absolutt ikke mindre plass i bilen. Egentlig mer plass pga kombivogna kan man dele og det kan man ikke med sportstrilla. jeg har begge vognene. Ellers er det en super vogn, men savner litt å kunne snu henne mot meg pga det går ikke på sportstrilla.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2010 Takk for innspillet. Jeg skal uansett prøve ut vogna i vårt bagasjerom og se hva jeg synes før det ev blir kjøpt.
Arb.ledig husmor Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Vi har den, og eg e fornøyd m den.. Har brukt den siden jenta vår va nyfødd m mykbag i.. Nå begynner den bagen å bli litt liten, men funke enda litt, håpe vi kan ha den t d bli vår )
Zitro Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Hvordan i alle dager får du mykbag oppi den vogna? Ryggen kan jo ikke legges flatt og bøylen foran er jo ikke avtagbar... Ingen nyfødt vogn Simo Sportstrille. Står tom advarsel på den at den må IKKE benyttes til barn under 6 mnd.
Babyønske �� Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Det er nok den reisetrillen med to svingbare hjul foran som menes. Den kan man bruke fra nyfødt med mykbag i.
Babyønske �� Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Jeg driver også og ser på trille for tiden. Vurderer Simo, Emmaljunga Scooter og Teutonia Timmy. Jeg bruker Simo Duo sportsdel nå Simo sin syns jeg blir veldig ruvende, den er faktisk nesten like stor som sportsdelen på kombi/duo. Så den har jeg egentlig utelukka. Jeg ender nok opp med Scooter. Ikke av de minste trillene den heller, men den er litt mindre og litt lettere enn Simo trillen hvertfall.
Arb.ledig husmor Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Ja, e sikkert den reisetrilla vi har da.. Trodde det var en sportstrille eg.. Uansett, eg e veldig fornøyd
*Darkspotted* Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 jeg har simo reisetrille 485. liker den utrolig godt og anbefaler den. der går ryggen helt ned og den er god å trille på. den tar ikke så stor plass bak i bilen heller ^^
Blopp1 Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Jeg vurderte å kjøpe den,men etter en del frem og tilbake så droppet jeg d. Jeg syntes den var nesten like stor som simo kombi vogna jeg har,så da var noe av vitsen borte med å kjøpe akkurat den......skulle jo kjøpe ei trille som var mindre enn simo'n
Synn(d)e Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Vi brukte vår til sovevogn i bhg. Fordi den har lengst liggelengde og er bred nok til en treåring + voksipose :-) Sånn bortsett fra det er den ikke spesiellt liten i bilen og ikke spesielt moderne - men det spørs hva slags behov du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå