Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg hadde tilgitt en engangsforseelse, men ikke å ha blitt bedratt over tid med følelser i bildet. Har ikke opplved det, så kan jo ikke si sikkert, men det er slik jeg tenker.
Lilleleen Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Kanskje, hvis det hadde skjedd en gang i fylla, uten følelser og han angret veldig på det. Hadde nok slitt med å stole på han, men det måtte jobbes med. Hadde han vært utro over lang tid og han det hadde vært følelser med i bildet, da vet jeg ikke. Da måtte vi pratet veldig ut om det og han måtte være sikker på at det var meg han ville ha og at hun andre var helt ute av bildet. Hvis han var utro gang på gang, med eller uten følelser og med forskjelligee damer, da hadde jeg gått. Det er ihvertfall slik jeg tror jeg ville reagert. Håper jeg aldri behøver å finne det ut )
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Kommer ann på situasjonen... hadde det vært med søsteren min foreksempel, så nei... hadde det vært planlagt så nei. Men hvis han hadde fått i seg litt for mye, og gjorde en feil så kunne jeg ha tilgitt han på visse vilkår. Han hadde foreksempel ikke fått lov å ta mer en så og så mange glass med øl, osv... Hvis han ikke ville tatt de konsekvensene, så ville jeg ikke ha tilgitt...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg tror det hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg hadde ønsket av hele mitt hjerte at det ikke hadde skjedd, fordi jeg elsker mannen min og virkelig ønsker å dele livet mitt med han.. Vet ikke hva jeg skulle gjort alene.. ?!? .. men hvis det hadde vært et faktum så tror jeg nok at jeg faktisk kanskje hadde tilgitt det... Huff...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Nei. Jeg hadde ALDRI klart å tilgi utroskap. Om jeg hadde klart å forlate kjæresten min er en annen sak. Er ganske sikker på at jeg hadde gjort det, for hadde ikke klart å leve sammen med han og vist om at han hadde hatt seg med en annen. Kan ikke se for meg at jeg hadde klart å hatt sex med han igjen.... For meg er vel utroskap det værste man kan utsette partneren sin for.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Når man har levd sammen så lenge, har barn sammen, hus og hytte sammen, utrolig mange opplevelser sammen. Han var der da jeg fikk kreft. Jeg var der da han mistet broren sin. Han er det viktigste mennesket i verden for meg, og jeg for ham. Ungene skal bli voksne og uavhengige, men vi to skal bare vokse tettere og tettere sammen.. Vi gjør alt sammen, spiser sammen, snakker sammen om hverdagene våre, deler gleder og bekymringer. Vi kjører tur bare for å være alene litt. Vi stikker på hytta bare for å ha sex. Livet mitt ville vært tomt uten ham. Og så skulle jeg gi opp alt det for et halvtimes ligg i fylla? Et halvtimes dårlig ligg, helt sikkert, for han blir jo så trøtt i fylla, hehe! Aldri. Vi har kommet oss helt hit. Vi kommer oss forbi utroskap.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Har aldri tilgitt det tidligere, og tenker at jeg ikke kunne gjort det nå heller, mne hvem vet? Sikkert ikke like lett når man er gift, har barn, hus, et helt liv planlagt og minner man aldri kan/vil glemme.
It's all about me Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Umulig å si både ja eller nei. Det kommer helt an på omstendighetene det skjedde under og hvordan det kom fram i lyset. Var det planlagt og jeg selv fant det ut sier det seg selv at jeg ikke hadde tidlgitt. Var det bare noe som skjedde og jeg fikk vite det ved at han kom krypende rett etterpå fullstendig sønderknust kunne jeg nok tilgitt. Midt imellom måtte vurderes der og da.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Jeg aner ikke. Det vet man ikke før man sitter oppi det. Hvis han hadde vært utro fordi han mente det var min egen feil ( F eks fordi vi hadde hatt lite sex etc) så hadde jeg forlatt han på flekken. Da er det bedre å snakke om det først, hva man føler. Og hadde det vart over lengre tid, hadde jeg ikke greid å tilgitt han..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Jeg aner ikke. Før vi fikk barn, vill ejeg sagt kontant NEI, men det er annerledes når vi har barn sammen og et helt liv sammen. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi et utroskap som gikk over lang tid men kanskje et engangstilfelle.. Hadde nok slitt med å stole på ham, men jeg tror vi skulle klart oss gjennom det...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Har tillgitt mannen 1 gang, etter ca 2 år jobbing er vi endelig der vi var før utroskapen. Hadde ikke tilligitt han hadde d ikke vært for at jeg fant ut jeg var ravid rett etter på hadde jeg ikke gjort det. Men nå er nr 2 på vei å føler at alt er på topp igjen. Vi plana å få nr 2 når vi hadde lagt alt dette bak oss. Men han vet at jeg kommer ikke til å tillgi han en gang til. Blir det en neste gang så er d rett ut døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå