Sebbelita Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Det lurer jeg på, hva leker barna mest med av det de fikk? Og er det noe de ikke har brydd seg om? Gutten vår er blitt veldig glad i duploen, begynner å få til å bygge litt selv også. Småbilene og politistasjonen er også stas. Men så fikk han en sånn planke med knotter i, til å banke gjennom med en liten hammer. Det har han ikke brydd seg noe om.....
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Her fikk mini som ble 2år i sept. Bosch verktøybenk - lekes en god del med Fått tre biler (bobil, ambulanse og brannbil) der man kan åpne dørene, ta ut småting (campingbord/stoler, båren i ambulansen o.l.) - de lekes det MYE med! Tror han har lekt med alt han fikk. Jeg var "snar" med å plukke ut di tingene jeg visste han ikke kom til å leke med. Så byttet vi det inn i noe han liker. Fikk bl.a. noen biler som han har noe lignende fra før, som han allerede ikke leker med. Mini liker godt å leke med småting, der han får trenet finmotorikken sin. Liker ikke å kjøre med bilene, bare pelle på dem Kanskje han blir bil mekaniker?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Han fikk Brio tog som han foreløpig ikke har brydd seg så mye om, men det tror jeg kommer med tiden. Puslespill er veldig populært. Men en av de mest populære lekene er noen små plastbiler jeg kjøpte for lenge siden til under 20 kr stykket.............Ikke julegave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå