Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Det forundrer meg med hvilken iherdighet dere går løs på mennesker som forteller om problemer de har i livet sitt. Om det er at en har vært utro, eller har en mann som skal til soning i fengsel, så kaster dere dere over henne som en flokk hyener. Vet dere ikke at mennesket gjør feil? Gjør dere ikke feil selv? Når man har levd en stund har man gjerne erfart å gjøre noen grove feil selv. Man har erfart at andre kan gjøre grove feil mot seg, men at man kan tilgi og komme seg videre. Er man riktig heldig får man muligheten til å bli kjent med folk som har gjort ubegripelige feil, og oppdager at de er bare mennesker de også. Jeg er glad jeg er omgitt av folk som har evne til å forstå og tilgi. For jeg gjør feil, og kommer til å gjøre feil til jeg dør. Og så håper jeg at jeg selv klarer å forstå og tilgi de som gjør feil mot meg.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hvis man ikke begår feil i livet, så er man ikke menneske. Enkelt og greit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå