Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Mitt hjerte blør for min lille jente, som plages noe så utrolig mye med luft i magen... Hun ligger og vrir seg, og "hviner" og finner ikke roen. Gråter og bærer seg, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for henne.. Er det noen her som har erfaring med dette, som har noen råd? Jeg tør nesten ikke spise noenting, har kuttet ut det meste i kosten min. Jeg blir bare blekere og blekere. Jeg kan ikke kutte ut mer, er redd for at melken skal bli for lite næringsrik, evt at jeg skal miste den. Skal det være sånn her? Det er kjempe slitsomt og vondt.
ellen-propellen Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Gi sukkervann:-) Og pass på at hun får rapet skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Legg henne på høyre side, det er godt for å få gang på tarmene:))
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Prøv alle kjerringråd som sukkervann osv først, og hvis dette ikke funker, kan du prøve å gå til kiropraktor. Jeg har god erfaring med det. Andre har forsøkt manuellterapeut, og hatt god erfaring med det. Lykke til!
Prinsesse Kuul Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Jeg antar du har forsøkt å holde bena hennes opp mot magen (bøye knærne hennes og "dytte" litt)? Det pleide å hjelpe guttungen her i huset, da braket han løs Sukkervann er, som noen har nevnt, også en mulighet.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Har prøvd det meste. Hvor mye sukkervann kan man gi liksom.. Hun blir ofte helt hysterisk når hun skal die. Gråter og vræler. Virker som hun "gruer" seg, fordi hun vet hun får vondt... For noe jævelskap.. Det som skulle være så koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå