Gå til innhold

Baby og neseblod?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutten mi på straks 11 mnd har siste uka begynt å blø så ofte neseblod. Jeg er litt usikker på akkurat hvor/når det startet, men i alle fall så hørte jeg han ble mer tettpustet på natten, type forkjølelse med snørr. Men etterhvert var snørra svakt blodfarget (sånn at det som var størkna om morran var lysebrunt i stedet for gulhvitt som normalt) og når jeg plukka den bort begynte han å blø friskt. Sånn har det vært siden før helgen.

Er det bare tynne slimhinner som plutselig har begynt å gi utslag eller kan det være symptom på noe annet jeg bør gå til legen med, tro? Jeg ser han gnir seg mye over nesa også spesielt når han er trøtt. Ser ikke ut til at det plager ham foruten de første par nettene (vet jo ikke om det bare var forkjølelsessnørr eller blod som plaget ham egentlig, for det er ikke så mye at det renner, liksom) da han pustet litt tyngre. Han kan slite litt med smokk om natta da og ender som regel med å ville ha den men dra den ut selv og sovne likevel (heldigvis til sovne-delen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...