Gå til innhold

Førskolelærerutdanning på deltid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan man jobbe ved siden av? Altså, jeg er sykepleier, men vurderer å bytte beite, for å si det sånn. Har så lyst til å bli førskolelærer, evt med videreutdanning, sånn at jeg kan jobbe i småskolen...

Er jo avhengig av inntekt, og studielån dekker dessverre ikke nok til at vi greier oss uten å skrenke inn og sutte på tommelen på slutten av hver mnd. Er det mulig å jobbe f.eks 50%, det er jo stort sett helger og noen vakter midt i uka, tror jeg...

Noen som jobber 50% turnus med arb.helg hver 3. helg...? Hvor mange vakter har du ila 12 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle egentlig gått førskolelærer deltid nå, men ble gravid, så utsetter det litt.

Jeg skulle da gått to dager i uka på skolen og jobbet i bhg tre dager i uka.

Skrevet

Har to assistenter hos meg som tar førskolelærer på deltid og de jobber tre dager i uka og går på skolen to dager i uka. De ukene de er i praksis, jobber de ikke hos oss i det hele tatt, for da er de jo i praksisbarnehagen hver dag. Da er det sikkert bedre med en jobb hvor du kan jobb litt i helger, for det merkes jo økonomisk når de har lange praksisperioder..

Skrevet

Takk for svar:) har veldig lyst til dette... Men det ser dessverre ikke ut til at de har delitdsutdanning i Trondheim:( DMMH.... har lett og lett på nettet:(

Skrevet

Lete litt til, kanskje de har, noe som heter ikt-støttet... må sjekkes ut om de har det til høsten også.

Er jo fult mulig å jobbe ca 50% ved siden av studiene da ser det ut til. Hvertfall når flesteparten av vaktene går på helg. Det blir tøffe helger da, siden jeg da må jobbe hver dag ila 2 uker, men det er jo bare for perioder av gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...