Gå til innhold

BIMtreff for Augustmagene - påmelding!


BlueDome

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som jeg har sagt tidligere så kan jeg ikke se for meg at det er verre enn at vi setter til et bord til. Kan jo også hende det er noen som ikke kommer.

 

Om trådstarter vil kan jeg godt ringe til Egon og si fra at vi blir et par ekstra?

Slik jeg ser det blir det en hyggeligere kveld jo flere som kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jenter,men jeg jobber til2 21:30 på mandag:(

 

Har sååå lyst til å bli med..

Får bli med neste gang jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. jeg må jobb på mandag... Argh !!

Er ikke ferdig før kl 22.00.

Kos dere, bordet står som sagt på BarnIMagen.

Jeg skal prøve å hive meg med neste gang.. .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med hodepine, så velger å bli hjemme, finne sengen tidlig i kveld tenker jeg.

 

Hadde jo gledet meg til dette, det var så vellykket i midt forrige svangerskap, har fortsatt kontakt med de fleste fra den gangen vi hadde treff. Håper det ikke blir så lenge igjen til neste treff da!

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter !!

Og takk for en hyggelig kveld..tiden gikk fort og kvelden ble aaaaltfor lang !! Hehehe :D Merkes i dag !!

Synd det ble så få da - vi var bare 5 stk !! Håper flere finner veien neste gang.. det var veeldig koselig hvertfall - skulle ikke tro man aldri hadde sett hverandre før !! ;)

 

Håper noen tar initiativ til å sette opp ett treff til om ikke alt for lenge.

Vi må vel gå for ett i måneden vel??!! Eller..

 

Til dere jenter som kom :

Jeg vil gjerne møtes igjen - bare send en PM det. Jeg er på Facebook og har mail og mobil :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et nytt et i morgen? hehe, neida, bare veldig ivrig på å få muligheten til å være med på neste treff da! :o)

 

Synd dere ble så få, men vil tro dere hadde det kjempekos ja!

 

Dere som har funnet tonen nå kan jo sette dato for neste gang, så er dere ganske trygge på at alle dere får til å komme igjen i hvertfall.

 

Sees neste gang da!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummamma :

Jeg er med i morgen også jeg altså !!

Heheheh :D

 

Skal vi bare sette opp en dato midt i mars allerede nå ??

Hva med onsdag 17 mars kl 19.30 på samme plass ??

Bare ett forslag, kom gjerne med alternativer !! c",)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei(",)

Takk for en kjempe kosli kveld i går:D Var synd ikke flere fikk til å bli med, håper flere kommer neste gang(",)

 

Skulle ikke tro vi aldri hadde møttes før nei BlueDome slik som vi skravlet (",)

 

Blir gjerne med på treff igjen onsdag 17 mars jeg..men kansje vi kan prøve å møtes litt tidligere? 18.30 kansje? Er såååå trøøøøtt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Jeg storkoste meg i allefall i går, og er veldig gjerne med igjen den 17. mars. Om jeg ikke husker helt feil så skulle BlueDome på UL også den dagen? ;)

 

Stemmer også for 18.30, for jeg var ikke hjemme igjen før klokka elleve i går, og da var jeg helt gåen :P

 

Håper i allefall flere hiver seg med da, for det var veldig godt å få prata om alt de som ikke er gravide synes er kjempekjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kan godt ta det 18.30 - er vel bare jeg som har småbarn som skal i seng ;) Gubben kan legge om han er hjemme, ellers får jeg komme når lille har lagt seg om vi må ha barnevakt..

 

Ponyo : for en husk du har !!

Gubben er bortreist uka før der, ellers hadde jeg tatt treff før UL ;)

Vi får se hvor mange som blir med.. legger det inn jeg, så sjekker vi respons !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kosli å ta det samme dag som du har UL, blir spennende å høre hva du får BlueDome(",)

 

Ja, foreløbig er det vell bare du som har småbarn som skal i seng:) Vi andre er bare veeeelig trøtte :P hehe (",) (regner med du også er det ;) )

 

Gleder meg til neste treff(",) <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi lage et innlegg med påmelding for neste treff? Fant ingen, mulig jeg ikke har leita godt nokk da (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i hvertfall være med (et lite forbehold med tanke på formen da), selv om gubben er bortreist og tassen her ikke er i seng! Bestemor eller farmor får eventuelt ta den jobben den dagen da! :o)

 

Tror ikke jeg så noe innlegg med ny påmelding jeg heller!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Jeg har ikke vært inne her p leeenge. Jeg har lyst til å være med : ) - om det ikke er for sent med å melde seg på? Ei jeg snakket med på jordmortreffet som spurte om jeg skulle.. Ellers hadde jeg ikke sett det. : )

 

Håper det bare er å møte opp :D Det var kjempekoselig sist!!

Ingunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :D Takk for sist! Jeg var ikke innom igjen før nå jeg. Det var kjempekoselig sist, så jeg blir med denne gangen :D Vi snakkes! Hilsen Ingunn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å møte opp Ingunn, så ordner vi det (",)

Blir kosli å treffes igjen :)

 

Sees i kveld(",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...