Gå til innhold

Auuuuu!!!! Hva er dette??!! Noen som hvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31+1 i dag og de siste to ukene får jeg sånne tak i magen,har hatt kynnere lenge,men nå får jeg sånne krampe aktige mens lignende smærter som brå kommer nedi magen og som jeg liksom må puste meg litt igjennom,det kommer like fort som de går og det er ikke noe regelmessig eller noe...kommer å går.Noen dager har jeg det mye og andre dager ikke så mye. Hva er dette? Noen som hvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også dette... Sitter med det nå faktisk, er i uke 36+2 og de har holdt på hele morgenen, kommer og går..

Var på føden uke 32 pga av dette og tok CTG. Da gikk jg hele dagen med det og det verste er at de kom regelmessig, men de sa bare at ble det verre eller kom enda mer regelmessig skulle jeg komme opp igjen...

De sa det var kynnere til meg.. Jeg er andregangsfødende og hadde ikke sånt med første mann, vet ikke hvordan en kynner er en gang jeg, så må vel bare tro at dette er kynnere :)

Skrevet

Noen andre??

Skrevet

har gått sånn en mnd nå, er slitsomt. jeg fikk beskjed om at det var "falske"rier som ikke hjelper med modning eller noe, rett å slett bare plagsomt! har vært inne 4 ganger på ctg å de kommer regelmessig hos meg hele tiden. Aldri fred å få!

var på føden igjen i går, ringte å spurte om dem kunne strippe meg i håp om å få litt fortgang. merkelig nok slapp jeg flere sammentrekninger den dagen! men de kom sterkere tilbake til morgenen idag. idag har de vært kraftigere men ikke regelmessige. Jeg gir opp denne kroppen snart altså! hehe

Skrevet

hvor langt er du på vei da? jeg hadde maserier med gutt nr2 i 3-4uker og trudde jeg skulle bli gal da den gang men....gud kansje håpe på at jeg har rett da i forhold til terminen. Ønsker jo ikke å føde riktig ennå da,litt tidlig i uke 31+1 liksom....

Skrevet

nå er jeg 39+5 så terminen nærmer seg for meg (heldigvis!)

Skrevet

Ja da er det jo greit om du føder,jeg fødte i uke 38 med begge de første man kan jo ikke belage meg på det nå også...dem sier jo 3mann er en luring hehe.... Lykke til uansett da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...