Gå til innhold

Noen som har hatt blodig avføring og hemoroider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 ganger har jeg hatt blodig avføring nå.. Skikkelig skummelt. Men har hemoroider så det er vel mest sannsynlig der blodet kommer fra.. Noen som har opplevd det samme? Gjør ikke vondt eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess, jeg blør som faen hver gang jeg er på do. Men greier ikke å ta steget til å gjøre noe med det. Selv om det sikkert blir verre etter fødsel! Argh, sint på meg selv

Skrevet

Ok. Det er bra det ikke bare er meg..hehe.. Ringte nesten til legen, meen ombestemte meg.. Det frister så lite å bli undersøkt liksom... =/

Er ett år siden jeg fødte da, hemoroidene har vært der leenge....usj..

HI

Skrevet

Jeg hadde hemorider i svangerskapet, og etter fødselen var de 5 ganger større:/ Men nå er det gått tre måneder og de er nesten borte igjen:)) Det går over damer:))

Skrevet

Samboeren min har hatt det, han gikk lenge før han gjorde noe med det.

Han turde rett og slett ikke si noe om det, en dag klarde han heldigvis å ta mot til seg å snakke med meg.

Jeg jagde han til legen, der ble han fortalt at det var mest sannsynlig hemorider som gjorde det, men de sendte han til coloskopi for og være på den sikre siden.

Under undersøkelsen fant de 2 polypper som de fjernet med en gang, heldigvis. Og gå med polypper for lenge kunne utvikle seg til kreft fikk han beskjed om!

Jeg hadde tatt kontakt med lege jeg, legene har sett dette 1000 ganger før, og det er bedre å sjekke en gang for mye en en gang for lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...