Gå til innhold

Har dere menn som... (sexspørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

... ikke liker å få eller gi oralsex? Bare lurer... Og hva synes dere om det eventuelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir og tar! Det er helt supert med oralsex. Er mer glad i å få enn å gi, for jeg er litt utålmodig. hehe

Skrevet

Vi er glad i det begge to. Jeg er helst glad i å få, men er jeg i skikkelig nasty humør så er det godt å gi.

Skrevet

mannen min vil gjerne gi og få, men jeg klarer ikke, synes det er så ekkelt. Jeg kan gi altså, men jeg klarer absolutt ikke å nyte oralsex selv. Forstår ikke hvorfor jeg skal være sånn, har virkelig prøvd. De eneste gangene jeg på en måte har syntes det vært greit er når jeg har vært full, og det er jeg jo aldri lenger.

...stakkars mannen min, er sammen med ei så prippen kjerring...:(

Skrevet

MIn elsker å få!

Han er litt kjip med å gi, men det hender om vi har god tid..

Selv gir jeg innimellom, ikke hver gang, men innimellom

Skrevet

Går heldigvis begge veier her. Begge elsker å både gi og få. Naturlig del av en normal omgang på sett og vis. Nå dusjer vi nesten alltid før vi legger oss også. Med store barn i hjemmet er det lite rom for å drive på andre steder i huset enn på soverommet til vanlig i hvertfall. God hygiene og enten trim eller klipp av buska nedentil er et krav her da fra begge sider.

Skrevet

Signerer din 09.36!

Jeg liker å gi jeg da, men skulle gjerne fått mer!

Tror ikke han er helt komfortabel med det, men det hender.

Til gjengjeld er han utrolig dyktig med fingrene da!

Skrevet

gir ikke..... liker ikke å få heller...

Skrevet

Gir, men får aldri.. Er ukomfortabel med det, og vi har vært sammen i 4 år..

Skrevet

Min bryr seg ikke om å få, heller ikke om å gi. Jeg savner begge deler, for jeg elsker å både gi og få.

Jeg vet ikke hvorfor, for jeg ser helt normal ut der nede, dusjer hver dag og shaver og steller, og jeg har alltid fått skryt av tidligere partnere ang mine "sugeevner" .:)

Har snakket om det, og han sier han godt kan gi forsåvidt, men at han rett og slett foretrekker samleie. Gidder ikke henge meg opp i det, for vi har et godt sexliv ellers, og har oss relativt ofte også.

Skrevet

Jeg får, men gir ikke. Å gi oralsex for meg blir mer enn seanse innen brekninger, så det gav vi opp med for noen år tilbake.

Skrevet

Jeg gir, han elsker det. Jeg får ikke, men det er etter eget ønske. Ikke fordi jeg syns det er ekkelt, men liker bedre de fantastiske fingrene hans. Kommer på "no time" :))

Skrevet

Min liker ikke å få, men å gi gjør han gjerne.

Jeg har "prøvd" noen ganger, men han trekker seg bort og jeg merker han ikke liker det. Har aldri snakket om det selv om vi har vørt sammen i 8 år. Men respekterer han såpass mye at jeg ikke presser han. Er ikke så viktig da vi har det bra seksuelt likevel..

Skrevet

Jeg får, fikk. Og gav.

Det er litt komplisert fordi jeg har et vanskelig forhold til det tidligere, så vi var litt forsiktige i starten. Jeg hadde problemer med å ta imot tidligere, kunne ikke forstå hvordan han kunne skulle ville nedimellom der, men så gikk det veldig bra, det føles jo helt fantastisk, og mannen min er eksepsjonelt flink (syntes jeg). Jeg blir borte hver gang.

Nå har det dabbet litt av da han har hatt problemer med potensen. Han vil ikke lenger ta imot, fordi han opplever det som ydmykende når utstyret svikter. Og jeg har også hatt problemer med det tidligere, men med han har det vært fint, fordi han er så omtenksom og forståelsesfull og "ser" meg.

Men pga. potensproblemene har sexlysten hans generellt dabbet litt av.

Det er litt leit at han føler det slik, for for meg er han en fantastisk elsker selv om det kommer og går litt, og vi har det jo veldig godt sammen, men det sliter på psyken hans. Da er det bedre å droppe det og bare ligge inntil og kose i stedet.

Skrevet

Både gir å får, menn som ikke vil gi er ute av senga her!!! De duger rett og slett ikke i senga for å si d sånn!!

Skrevet

Min man liker ikke å gi - men så liker ikke jeg å få heller! Så her har vi truffet godt;)

Skrevet

Han gir hver gang, untatt når jeg har mens da SELVFØLELIG... Jeg gir innimellom. Vet han elsker det, men jeg brekker meg så lett, og derfor vil jeg gjerne unngå det. Men prøver så godt jeg kan.

Kunne aaaaldir vært sammen med en som ikke elsket å gi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...