Gå til innhold

Hvilken vår og høstdress anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tips?

Vi har ei lita ei som begynner i barnehage snart, og vi tenker å ha alt klart av utstyr, så det hadde vært greit å få noen tips:) Har hørt at Reflex har noen bra vår/høst dresser, og noe som heter Jonathan. Reima har jeg jo og hørt om, men det er altfor dyrt. Vi gidder ikke betale dyre dommer for en dress, når en billigere en kan være like god:)

Selges sånt på denne årstiden, eller må vi rett og slett vente til vinteren er over?...

Skrevet

Alltdi benyttet Reima Tec og er veldig førnyd med den, men den vil du jo ikke ha :-) Testet Reflex en gang og aldri mer. Trakk vann som en svamp og var merkelig i fasongen.

Skrevet

Ticket2heaven! God fasong, slitesterk og vanntett! Ungen min bruker ikke regntøy i bhg, han bruker bare dressen:)

Skrevet

Jeg har kjøpt refleks dresser til vår/høst, og er kjempefornøyd :-)

Super gode dresser, i god kvallitet, kostet 499 kr.

Kjøpte også en refleks fleecedress (hel til 3 åringen og 2-delt til 6 åringen)

som de kan ha under på kalde dager.

Alt kjøpt på Refleks butikk ;-)

Skrevet

refex. lett for barna å bevege seg i. Den er vannavstøtende, slitesterk og den puster så barnet ikke blir klam.

troll sin dres er også god, men den er mere posete.

Skrevet

ALIICE: Jeg gikk inn og kikket på tickettoheavens nettside, men det var jo så mange forskjellige, så jeg blir jo helt forvirret:) Hvilken av dem anbefaler du? Og de er tynne i stoffet liksom, så man bare kan "fylle på" med klær under når det er litt kjølig osv?:)

Skal også sjekke ut Reflex sine dresser, har hørt så mye bra om de at jeg iallefall må ta en titt:)

Nei, Reima vil jeg ikke ha, gidder ikke bruke langt over 1000kr på en dress som kun skal brukes noen måneder:) De er sikker gode og alt det, men jeg tipper man kan finne en minst like god til mye mindre penger:)

Skrevet

Jeg har kjøpt både vinterdress og høst/vår dress fra reflex i 3 år og er kjempefornøyd.

Aldri våt eller kald :-)

Skrevet

Høstdressene koster ikke det da. Koster f.eks 699 på G-sport nå..

Skrevet

Og den brukes strengt tatt ikke i "noen mdn" den har lengre bruksperiode enn vinterdressen siden den gjerne brukes fra mars - november....

Skrevet

zitara: da skal jeg jammen meg ta en titt på den og!:)

trodde de var mye dyrere enn det. My bad..:)

Tusen takk for tips!

Skrevet

Hvis du bor i Oslo så er det G-sport på Byporten som har dem til den prisen nå...

Skrevet

Ah. Jeg bor langt fra Oslo, bor i Kr.sand.. Typisk det!

Er inne og kikker på nettsida dems men finner faktisk ingen Reimaprodukter der.. Jaja, jeg får uansett ta meg en tur til byen og kikke litt rundt en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...