Klara123 Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg vet at det er mange innlegg her om nattavvening, men jeg har likevel ikke klart å finne svar på det jeg lurer på. Snuppa er nesten 8 mnd nå, spiser grøt og middag og drikker mme. Men fortsatt våkner hun mellom 03.00 og 05.00 og drikker en flaska mme da. Har prøvd med vann, men det hjelper ikke. Det jeg lurer på er om det er noe som kanskje skal gå over av seg selv uten at vi må begynne med nattavvening?
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hei, jeg kan svare deg, men har ikke så veldig mye erfaring på nattavenning, siden mini her har stort sett sovet natten gjennom uten mat siden han var seks uker, men når vi sov vekke i hele jul og nyttår kom han inn i en dårlig vane med å våkne om natten igjen for mat (han sover ikke like godt når vi ikke er hjemme) og siden vi ikke var hjemme orket jeg ikke skriking og sånt om natten, så jeg ga han flaske og han sovnet igjen, men når vi kom hjem igjen måtte vi avenne han med det, jeg spurte hs hva jeg skulle gjøre, og fortalte at han pleide å drikke 200 ml mme om natten og hun sa jeg kunne prøve å bare servere han 100 ml, han protesterte litt, men ga han smokken og han sovnet. etter en uke merket vi ingen forandring så jeg begynte å vanne ut melken. etter to dager med dette sov han plutselig rundt igjen, ikke så godt med utvannet melk altså du kan jo prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå