Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Jeg skal skaffe meg en symaskin :oD Men aner ikke hvilken... Jeg skal bruke den til å sy barneklær og sengetøy, samt reparere klær. Hva slags maskin bør jeg kjøpe da? Takknemlig for tips! )
camilla^ Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har Bernina og er veldig fornøyd. Jeg har ikke den billigste modellen, men ikke av de dyreste heller. Jeg syr gardiner, litt forskjellige ting og tang og reparerer klær. Og den klarer det helt supert. Mamma, min søster har samme merke men forskjellige modeller. Vi har også en på hytta Mamma sin er veldig lett, så den hopper litt så skal du ha deg en så kjenn på tyngden på den. At den er lett er ikke like positivt, men den syr som den skal og alt det der, hun syr mye mer enn hva jeg gjør, men skal hun sy noe som hun syr fort med så kan den hoppe litt. Den vi har på hytta fikk vi sm vervepremie i en eller annen bokklubb, det er en maskin jeg kunne ha kjøpt også. Slettes ikke noe å utsette på den.
melkekua™ Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har Janome MC 5200 - utrolig fornøyd. Kostet jo litt, brukte den gamle Janome'n jeg hadde som innbytte. www.janome.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå