Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Tirsdag morgen veide jeg 87,7 kg. Jeg tok ALLI til 3 måltider igår (første dagen jeg prøver). Nå idag til morran veide jeg 86,9 kg. På en dag. Det kan ikke være tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Hehe er du seriøs nå? Isåfall, så grattis!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Ja, helt seriøs faktisk. Er veldig så spent på morgendagen Kan jo ikke gå ned så mye hver dag. Må være starten som er så ekstrem. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Ikke for å være partypooper. Men vekta kan være så forskjellig fra en dag til en annen. Bruker min å være.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Det pleier ikke min å være Men det får vise seg imorgen det HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Meg rett over her. Men da er det jo flott! Håper du får en bedre livsstil da:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Man er på sitt letteste om morgenen..Jeg er vel fort en kilo eller to tyngre på kvelden når jeg legger meg enn hva jeg er på morgenen........Man tisser ut en del (ja, går på do en gang pr natt, samt rett etter man står opp), samt at kroppen bruker en del i løpet av natta..Så spiser man i løpet av dagen, og alt som går inn "legger seg på " vekta til kvelden....Pluss minus littegrann (urin og avføring går jo ut. Men dog ikke i samme mengde som væske og mat inn) Og flere kommer til å si lignende som meg,- men alikvel så synes jeg du skal gi deg selv et klapp på skulderen..Særlig om inntak av ALLI er kombinert med et sunner ekosthold og trneing ) Om du kun spiser piller og ellers lever som før, tror jeg du vil bli skuffet,- og man oppnår minimal helsegevinst av de få kilo som kan forsvinne...Man MÅ bli mer aktiv OG spise sunnere for å få bedre helse.....Vekta spiller ikke så stor rolle, ikke så lenge man ikke er mer enn "Litt tung":.Og du HI; er ikke i kategori jeg ville kalt overvektig, en gang..Bare "litt tung",- avhengig av høyde seff....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Og du veide deg til samme tidspunkt begge dagene, og m like mye/lite klær?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Jeg veide meg på samme sted med samme mengde klær (boxer og en liten t-skjorte) på morgenen begge gangene. Og ja, jeg har forandret kostholdet. Jeg begynte en uke før jeg begynte på ALLI. Gikk ned 900 gram første uka. Så begynte jeg på ALLI. Er ikke sikkert jeg kommer til å gå ned noe mer. Men jeg velger å prøve. Hadde en bmi på 30 når jeg startet som jo er på grensen til fedme Også trener jeg 20 min hver morgen. Blir ordentlig svett og god Målet er 20 kg ned. Så fint hvis jeg kan få litt hjelp. Syns nå jeg da. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har tatt Alli to dager og har faktisk lagt på meg :-( La om kostholdet for alvor for en uke siden og kom i gang igjen med trening. Gikk ned 1.2 kilo den første uka. Etter to dager med Alli har jeg lagt på meg igjen 600 g. Jeg har nesten ikke bæsjet på de to dagene, føler meg oppblåst og rar. Gir det en uke og ser, men hvis dette fortsetter så er nok ikke Alli noe for meg...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Tror hva man spiser er viktig for om alli vil fungere. Jeg spiser ganske fett fattig kost, med bare litt fett. Men står at de som spiser mye fett får diare av alli. Så da gjør du vel ikke det. Kanskje du spiser for lite fett? Aner ikke jeg altså. Det er vel som det meste, at alt passer ikke for alle. Vet jo ikke om det passer for meg enda heller. Har bare gått på det en dag.. hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå