Gå til innhold

Hvor ble det av nattesøvnen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover mindre og mindre, men i natt var det grusomt for jeg var så sliten at jeg trengte virkelig den nattesøvnen og roen. Men nei........

Huff. Jeg skal kjøre guttungen i barnehagen, en rask stopp på butikken så får jeg prøve å blunde litt tror jeg. Flere som titt og ofte må ta seg en dagdupp eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke noe dagdupping på meg. Redd for at det skal gjøre det enda værre å sovne igjen på kvelden. For det er problemet mitt: jeg ligger i en evighet før jeg sovner hver kveld. Vesla sparker og tankene mine raser. Etterhvert har jeg lagt der så lenge at jeg begynner å bli sulten, men så vil jeg ikke spise midt på natten, så da ligger jeg der den siste tiden med litt sult på toppen av det hele.. *Sukk* Og jeg har 9 uker igjen til termin! Alt for tidlig å få urolig søvn! Skal prøve på avslapningsteknikker og noe varmt å drikke/spise før jeg legger meg. Kanskje det hjelper?

Skrevet

Jeg sliter med masse bekkensmerter og har derfor problemer med å sove og det har vært sånn et par mnd. Hvis jeg ikke hadde sovet litt på dagtid hadde jeg ikke orket noen verdens ting.

Jeg har en på 6 og ei på 41/2 år som også skal ha omsorg og oppmerksomhet om ettermiddagene og da trenger jeg å ha litt overskudd. Jeg orker heller ikke å starte fødsel og barseltid med å være utslitt pga søvnmangel.

Skrevet

jeg har det også slik, har hatt det sånn en mnd nå. er enormt trett og skulle absolutt hatt litt søvn, men med konstante maserier så blir det heller lite.

ikke får jeg sove på dagen heller. Nå er det bare 2 dager til termin så det skal bli hærlig når dette svangerskapet er over!

Har tvillinger på snart 6 som krever sitt, å uten min fantastiske svigermor så vet jeg rett å slett ikke hvordan jeg skulle fått ting til å gå opp, med en mann som jobber så mye som min gjør.

Skrevet

3 dager til termin ikke to :-)

Skrevet

Skriver under her... har så sykt dårlig nattesøvn... får ikke sove før på morgenkvisten, men da ender det med at jeg må stå opp pga verking i kropp og bekken... jeg sover vanligvis på rygg, men det kan jeg bare glemme nå... er i min 35.uke...

Skrevet

Ja, det er tungt. Har vært oppe å spist mellom kl.3 - 6 i 1-2 uker nå(nesten hver natt). Våkner jeg etter å ha sovet en stund må jeg tisse å drikke og da går det ikke lange tida før jeg er så sulten at det er bare å få inn noe mat. Alternativet er at jeg rett og slett ikke får sove å ligger å sukker, må tisse, drikke og kanskje ta en liten matbit.

Ble ikke noe dupp på meg idag lell.Får bare holde ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...