Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Har kjøpt mange kosekluter.. Kan de brukes som gulpekluter? er 1gangsfødende.. så veldig grønn
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 og da tenker jeg på de man får kjøpt på kid som koster 99, man får 10 i pakka. kan man bruke de som gulpekluter? HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Nå vet ikke jeg akkurat hvilken type du sikter til, men jeg har lagt merke til at de fleste som har innført koseklut bruker såkalte gulpekluter. Da mener jeg gaskluter/brettebleier, sånne avlange i ganske løst vevd bomull. De er myke og gode når man har vasket de et par ganger og passer derfor både til gulp og kos,
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Jada, lillebror hadde en skokk av dem, så er de også i så god stand at jeg har vasket de opp til min baby kommer:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 det var godt å høre, for jeg har kjøpt 30 av de. hehe.. som sagt 1gangs. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå