Gå til innhold

Jeg slår et kraftig slag for våtservietter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Genial oppfinnelse! Klart at noen barn er sartere enn andre og tåler noen typer bedre enn andre. men hva pokker er galt med lettvinte løsninger innimellom- Bruker dem på meg selv, i nødens stund og ser ikke problemet med det. Ikke alltid jeg rekker å dusje før en hyrdestund, men siden jeg neppe er sartere enn baby i slimhinnen mine, så hender det musa får en omgang med serviett, og det funker som bare rakkern. Fresh

og klar! Og de færreste får problemer med den form for rengjøring. kommer tilbake til hysteriet her inne.. Ungene (dersom ikke allergi) vil ikke få varige men. Seriøst ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge leve asan våtservietter!

Nå som jeg går gravid har jeg hatt litt mer utflod og da er det kjempe fint å kunne bruke disse serviettene. Har de liggende sammen med innleggene i veska. Fresh hele dagen :)

Skrevet

Hehehe...sign. denne jeg HI :D

Skrevet

Hehe, mannen min er også stor fan av slike etter dassbesøk på "bajsedoen", han er avhnegig. Også på telttur er de et must etter han har gjort sitt fornødende.

Har brukt våtservietter på jenta vår i 2 år, og aldri har hun hatt utslett eller noe. Skyller de før vi tørker henne, og det funker supert.

Av hensyn til min mann skriver jeg under med

Skrevet

Jeg har alltid brukt våtservietter på mine, inge har utslett eller allergier, kan ikke huske de har vært såre en gang:))

Lenge leve våtservietter:))

Skrevet

Signerer.

Nå når jeg er gravid så bruker jeg dem selv hele tiden.

Skrevet

Er det ikke det at de liksom skal forstyrre babyens hormonbalanse da? Vel, jeg bruker våtservietter selv jeg, og er superfornøyd med det. Lillegutt har aldri hatt bleieutslett eller noe annet, så det fungerer veldig bra i det daglige. Nå blir jeg jo litt bekymret for disse langtidseffektene som folk her inne breker om da... ;-)

Skrevet

Langtidseffekter? Folk har nettopp dytta utestet svineinfluensavaksine i babyene sine, men våtservietter, DET er fy det! *riste på hodet*

Skrevet

Langtidseffekter meg her og langtidseffekter meg der.

Hører mange snakker negativt om natusan også. Kan bare si at jeg ble vasket, oljet og smurt med natusan hele barndommen min. Har aldri hatt et hudproblem. Er lys i huden, men sliter ikke med å bli solbrent.

Eneste er at jeg av og til kan få en kvise her og der. Ellers NADA problemer med huden.

Det som sies med våtservietter er at de kan innholde såpe som kan tørke ut huden litt. Har aldri hørt at det skal virke negativt på lang sikt.

Herregud, kan jo ikke leve lenger. ALT er tydeligvis så farlig idag!!

Hvis man ikke bruker tøybleier, så kommer ungen din til være uten rompe i all framtid!

Skrevet

Bare å velge våtservietter uten parabener det :)

Skrevet

hvilke våtservietter har ikke parabener da? Tror du folk flest står og leser på pakkene eller tror du de tar med seg de som ser best ut/som de liker lukten og vaskeevnen til/er billigst?

Skrevet

Hva folk flest gjør, er meg revnende likegyldig. Jeg liker i hvert fall å vite hva jeg bruker og hva jeg spiser, så jeg leser på pakka.

Neutral og Unik sine er uten parabener i hvert fall.

Skrevet

Knerten min tåler ikke våtservietter, da blir han kjempesår... Men vi må jo bruke det en gang iblant, når vi er ute på tur etc. Også greie å vaske bort mat rundt munn og fingrer med.

Ellers har jo våtservietter mange bruksområder! Jeg brukte våtservietter til å vaske inni stekeovnen, og det var supert. :)

Skrevet

Lettvint å ha våtservietter liggende på badet. Hvis vi får uventa besøk, og badet burde ha blitt vaska, så drar jeg over vasken og dassen med en serviett ; ) Supert!

Skrevet

Coop sine våtservietter inneholder ikke parabener eller andre kjente skadelige midler. De er også de billigste.

Vi bruker disse til både til stell(bæsjebleier) og for å tørke hendene våre ved matbordet.

Skrevet

Mine foreldre pusser opp akkurat nå og de benytter disse babyvåtserviettene til å fjerne maling fra hendene. Det får meg til å lure på hva slags stoffer det er i serviettene, når det tar vekk malingsflekker. Samtidig så de vel ikke vært i salg om de hadde vært skadelige.

Et lite tips: de er fantastisk til å fjerne merker på gipsvegger som ikke går av med såpe og vann:)

Jeg har kjøpt änglamark/coop (visstnok uten parabener) sine til babyen, tenker de er kjekke å ha i stelleveska på tur. Kommer til å bruke klut hjemme da det er billigere.

Skrevet

Det er oljen som fjerner malingen.

Om du tar en ren klut med rapsolje på fjerner du malingen like lett. Det har ikke noe med farlige stoffer å gjøre.

Jeg liker ikke våtservietter med olje. De er bare ekle og klissette.

Derfor er coop sine perfekte for meg.

Skrevet

Jeg bruker også våtservietter til å vaske over badet, kjøkkenbenken og spisebordet. Genialt!

Skrevet

Endelig! Datteren min er tre år, og vi har brukt våtservietter på henne fra hun var nyfødt til hun sluttet med bleier - ekstremt praktisk for oss som ikke har plass til stellebord på badet, og har etablert stellestasjon på barnerommet. Jenta har aldri hatt bleieutslett! Likevel har jeg vurdert å starte en gruppe som heter "anonyme våtserviettbrukere" eller liknende, for her inne blir du jo sett på som et monster hvis du overhodet titter i våtservietthyllen på butikken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...