Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. januar 2010 #1 Skrevet 20. januar 2010 Sitter egentlig bare her og venter på å springe på badet. Ikke fordi jeg er syk, men fordi resten av huset er det eller har vært det. Med unntak av noen få dagers pause så har en eller annen i huset vår vært syke siden 22. desember!!!!! Så nå må snart nok være nok. Jeg selv har gått fri, men er veldig sliten og snart helt tom for energi.. Trodde nå at vi var ferdige men så begynte mannen på an igjen.. Ikke lenge siden han var syk med diare i to uker.. Jeg føler jeg har gått kvalmen nå i en mnd og bare venter på at jeg skal spy.. Jeg får det som regel først.. NÅ har alle de 4 andre hatt det og to av dem to ganger hver og jeg går fri!!! Krysser fingrene for at det fortsetter.. Men klarer ikke å gå og legge meg i samme seng som en som ligger og spyr, så da sitter jeg her da og lar natten gå.. SUKK fra meg.. Går omgang syka hos dere? Her ligger annethver hus føler jeg..
Lene~mor til tre Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Uff da god bedring til dere. Men det er nok noe som går, for vet om mange som har fått det 2 ganger som du nå sier og hadde det i jula og så nå igjen, fritidsaktivitetene til barna ble avlyst denne uken pga sykdom og det sier jo litt. Alle tanteungene våre har omgangssyken nå, vi har enda ikke fått det men venter nesten bare på at det skal komme men håper jo vi slipper unna. Det kommer vist veldig brått sier dem som har hatt det/ fått det så da krysser jeg fingrene for at vi holder ut den dagen her iværtfall siden vi skal på Disney on ice idag.
Agehya Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Her er det visst ikke så mye omgangssyke for tiden. Har ikke hørt om noen som har den faktisk. Men regner med det slår til når som helst. I fjor hadde eldste det 1 gang, mens lillesøster var så heldig at hun fikk det 3 ganger! Men bare 1 gang hos meg da, resten måtte faren ta. Jeg fikk ikke noe, så jeg krysser fingrene i år og. Heller influensa sier jeg, takler ikke den spyingen... Urk!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 vet det går, men kjenner ingen som har hatt det ennå i år.... håper vi slipper, siden vi ble så hardt rammet i fjord. Vi hadde det i omganger, jeg og barna. Gubben slapp unna.... Spysyka, er det verste jeg vet.... ((
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 VI har foreløbig sluppet unna, har som regel hatt den om høsten. Da først sønnen, også jeg etterpå. Mannen har sluppet unna i alle år - heldige han. ) Så håper vi slipper det denne gangen, nå som vi har baby i huset. Men ser på VG idag, at mange hundre tusen kom vist til å bli smittet - så var viktig å ta sine forhåndsregler..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Det er vel egentlig noe jeg aldri får (bank i bordet) kan ikke huske sist vi hadde det i hus heller. Jeg får i grunnen aldri noe, og er egentlig ikke så fornøyd med det, kunne godt tenke meg å bli litt syk noen dager innimellom og bare få være hjemme. Og om jeg blir syk kan du banne på at det er en torsdags ettermiddag etter dagvakt, og at jeg har frihelg, og er frisk igjen til kveldsvakt på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå