Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Tristan? det skal nemlig sønnen min hete:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #2 Skrevet 20. januar 2010 Minner meg om Isfolket - den serien av Margit Sandemo...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #3 Skrevet 20. januar 2010 Kjedelig.. Og white-trash... Tipper du er under 23 år iallefall... Ser du virkelig for deg en voksen, sterk mann og omsorgsperson som heter Tristan? Det er isåfall Trist..
Gjest Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Tenker på "Tristan og Isolde" Og så hadde jeg en venninne fra USA som het Tristan. Hun var ei kul dame;)
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Det synes jeg er fjollete. Men hei, deg om det.
Gjest eelis+kian Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Spennende :-) Har aldri hørt om noen som heter det.
Tigerpote Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Jeg kjenner en katt sdom heteer det:) hei eelis!
Gjest eelis+kian Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Hehe, jeg så at du hadde svart på innlegget og tenkte jeg måtte inn for å si hei. Det er så lenge siden jeg har sett noe til deg :-) Hvordan går det?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Hehe,nå skal det sies at jeg er godt voksen,29 år og har ganske høy utdanning (5 år etter vgs). Siden jeg ser her at det var ei som trodde jeg var under 23. Syns ikke man finner sterkere navn enn Tristan jeg,hadde jo ikke akkurat regnet med heiarop og lovord fra anonymforumet på bim. Men takker for svar:) Alltid gøy å se hva folk mener.
Tigerpote Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Her går det bare bra! Elsker dn lille dama mi. Hun begynte å skravle og le sånn i jula, det er så herlig når hun gjør det. Bra med deg da? Og Kian Oliver? Veldig fint og spesielt navn! Sier du oLLiver, ÅLLiver, Åliiiver, eller Oliiiver? Så mange måter å si det på Selv sier jeg OLLiver. Æsj, disse sidene altså, tror ikke jeg kommer inn på andre forum enn dette.
Gjest eelis+kian Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Nei, så herlig, det er jo så morsomt når de prater :-D Godt å høre at alt er bra, jeg har tenkt litt på dere. Det går bare bra med oss, lillegutt har begynt å le litt nå også. Søteste latteren i verden da! Jeg sier Oliiiver, men det er mange varianter ute og går. Tantene hans på farssida nekter å kalle han Kian, de kaller han bare Ålliver, hehe... Jeg tror det er noe galt med hele dib, jeg.
Tigerpote Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Ja, jeg får jo helt fnatt av å ikke kunne løse verdensproblemer her inne når det måtte passe meg. Oliiiver sier du ja:) Hehe, nekter å kalle ham Kian? Veldig spesielt og fint det da! Jeg klarer aldri å legge meg, det er så herlig å sitte oppe litt når hun har sovnet. I morgen skal vi på babykino! Det blir spennende. Og litt skummelt kjenner jeg. Men det er jo bare å gå igjen om det blir mye grining. Hva gjør dere om dagene?
Gjest eelis+kian Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Ååå, babykino! Hvilken film skal dere se? Det blir sikkert bra, det er jo så tilrettelagt for de små, atte :-) Vi skal på babysvømming i morgen, og det er jeg nervøs for. Hehe, tenk hvis jeg mister han? :-O Neida, jeg gleder meg, jeg tror det blir kjempegøy. Vi gjør egentlig ikke så mye om dagene, vi er mest hjemme og koser oss. Også triller vi turer! Men jeg har blitt så tynn nå at jeg tror jeg må slutte. Hva gjør dere da? Får du til leggingen? Det gjør ikke jeg. Han sover i fanget mitt til jeg legger meg, og jeg holder på å bli gal!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Hvis dere bor i England eller USA; flott. Norge, nei. Høres ut som Trist(en).
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #15 Skrevet 20. januar 2010 I USA er navnet kjempe fint, men her i Norge vil han alltid måtte fortelle alle hvordan navnet skal uttales.
Tigerpote Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 Oi, babysvømming ja, det har jeg litt angst for. Aner ikke hvordan man får til det der, dusje meg og henne, og glatt og greier... Men det er sikkert gøy når man først har kommet seg uti! Fortell i morgen da:) om vi kommer oss inn her... Leggingen er slitsom her også. Det hender seg det tar 3-5 timer før hun roer seg. Hun protesterer mye for tiden. Så da tar jeg henne opp, bysser, synger, ammer, koser. Eller jeg prøver å gi henne smokken. I dag gikk ikke det, så jeg bysset henne fort (det må være fort hehe) i armene mine til hun sovnet. Hun skrek, men roet seg etter en stund, før hun sovnet altså. Så la jeg henne ned, og da var det hyl og vræl igjen, men da var hun så trøtt at smokken var nok:) Vi brukte vel 2 timer ca i kveld. Men når hun først har sovnet sover hun stort sett hele natten! Husker ikke hvilken film vi skal se:) Lykk til i morgen da!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #18 Skrevet 20. januar 2010 Jeg kjenner en Tristan, og det høres ikke akkurat ut som om du roper på en trist en. Det er et stødig og godt navn å uttale. Blir jo i samme gaten som kristian. Kjør på
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #19 Skrevet 20. januar 2010 Syns det er et flott navn, men dersom dere er engelskspråklige...blir litt "rart" på norsk. Han/dere vil nok alltid måtte forklare nye mennesker hvordan navnet skal uttales. I gutten vår sin bhg var det en gutt som het det, han hadde engelskspråklige foreldre. Var endel vansker i starten for de andre å uttale navnet hans riktig, og det tok lang tid før alle (både voksne og barn) uttalte navnet hans likt og riktig.
Gjest eelis+kian Skrevet 20. januar 2010 #20 Skrevet 20. januar 2010 Babysvømmingen var morsom, men Kian syns det var litt skummelt, hehe. Jeg klarte å ikke drukne han, så jeg regner det som suksess ;-)) Han var helt utslått da vi var ferdig, og har sovet siden vi dro hjem. Deilig å få litt tid til å gjøre ingen ting! I dag skal jeg begynne med den der opp-ned-metoden (jeg prøvde for en måned siden, men jeg tror det var for tidlig, for det funket ikke). Jeg har et par venninner som har hatt kjempegode erfaringer med den, så jeg tenker å teste det igjen, kanskje det funker denne gangen :-) Hvordan gikk det med dere i dag?
Tigerpote Skrevet 20. januar 2010 #21 Skrevet 20. januar 2010 Hehe, dakar, sliten han da:) Hva er oppned-metoden? Sånn som vi holder på? Vet du babykino var helt ok, men jeg har faktisk knapt fått meg meg filmen! Hun gråt noen ganger og da ble jeg opptatt av det. Så datt jeg ut og begynte å tenke på andre ting... Ja, jeg har nå ammetåke fortsatt i hvertfall! Også holdt jeg på å tisse meg ut på slutten, og syntes det var altfor kaldt der brrr. Men kan godt gjøre det igjen med mannen min. Alt er lettere når man er to synes jeg. Men jeg er kanskje litt pysete av meg hehe.
jordbærsjokolade Skrevet 20. januar 2010 #22 Skrevet 20. januar 2010 Jeg syntes det er nydelig, tenkte på det selv til sønnen vår. Jeg er -by the way- 34 år så ikke noen fjortis:)
Gjest eelis+kian Skrevet 20. januar 2010 #23 Skrevet 20. januar 2010 Hehe, så er mannen din tilbake igjen nå da? Mener å huske at han reiser med jobben eller noe. Kanskje jeg bare surrer :-) Jeg må vel prøve babykino jeg og, men nå er det jo sånn der filmfestival her i byen, og da sender de ikke normal kino. Bare tull og kortfilmer, hehe. Kian er veldig glad i tv-n, så kanskje han blir like opptatt av å se på kino som meg? :-) Ja, opp-ned-metoden er sånn at man tar opp babyen når den gråter og legger den ned i senga igjen når den roer seg. Helt til den sovner. Poenget er at det skal ta kortere tid hver kveld, helt til babyen sovner uten å kny. Jeg krysser fingrene for at det funker, for jeg orker ikke å plages stort lenger, da blir jeg mannevond ;-) Uæh, i morgen skal jeg på sykehuset på sånn ultralydundersøkelse av magen. Legen fant noe som ikke skal være der på sesksukerskontrollen, så jeg er nervøs. Det er liksom en hevelse/kul like over hoftekammen, og den gjør vondt når man trykker på den. Så jeg er selvfølgelig liivredd for kreft eller noe annet skummelt... Kjenner det knyter seg godt i magen nå, jeg gruer meg så fælt!
Tigerpote Skrevet 20. januar 2010 #24 Skrevet 20. januar 2010 Skriver med en hånd her så d får bli som det blir:) Huff da, så ekklt! Men den er sikkert ikke noe alvorlig. Vanncyste kanskje? Men skjønner at du er bekymret. Lykke til, det går nok bra skal du se:) kjente han på deg legen din da? legen min gjorde nada, og tok tom betalt for det! Men jeg gikk tilbake og krevde pengene tilbake. Dust. Har byttet ham ut nå i kveld faktisk! Jg visste ikke at det jeg holdt på med var en metode jeg. Men betryggende at jg ikke er helt på jordet da;)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #25 Skrevet 20. januar 2010 Tenker på "trist" og det er vel det det betyr det navnet eller? Nei uff...Vil ikke ha et navn som begynner på trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå