Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 I stad var det bare kranglesida som fantes. Nå har jeg bare skravleforumet og det finnes ingen andre fora å trykke på. Og sist jeg påstod noe sånt sa alle at jeg var gal, men det kan da ikke være riktig hver gang?
Tante Blås Squaw Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Jeg måtte inn på Din Side for å i det hele tatt få opp lista over fora... Syns det har vært mye krøll her de siste ukene - kanskje dibs dataguru er på ferie? ;o)
*dum&deiLig*™ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Du må trykke på hovedsiden for å få opp forumene. Når du har gått inn på et forum så forsvinner forumene igjen. Irriterende.
* 5 om dagen * Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 sånn er det her og nå. ikke kommet på nett i hele kveld, men det er jo greit det da. men jeg synes de kunne ha kosta på seg å skrive et innlegg om at de skal deaktivere sidene her noen timer, noen kan jo tro det er feil med nettet eller noe sånn. men det er vel for mye for langt.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 samme her. Og jeg kom ikke inn på siden i det hele tatt før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå