Gå til innhold

Noen fra Drammen& omegn? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ut å trille/drikke kaffe m andre mammaer i Drammensområdet! Er ganske ny i Drammen og hadde vært gøy å bli kjent med noen nye mennesker. Har en sønn på 10 mnd. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg bor på Spikkestad, ikke så langt unna Drammen. Flyttet hit fra Bærum for 2 år siden, og har stort sett venninnene mine der. Så jeg er gjerne med på trilletur:)

Er selv 31 år, og har en datter på 4,5 mnder.

Skrevet

Hei! :-D

Så flott da! Nå ble jeg glad! Jeg er også fra Bærum og har alle venninner der eller i Oslo... Er forresten 30 år, blir 31 i år da.

Bare å si fra når du kan, så møtes vi i byen her... :-)

Skrevet

Hehe, så morsomt at vi er fra samme sted og nesten samme alder:)

Har du noen e-post adresse uten ditt fulle navn? Har liksom ikke lyst til å legge ut telefonnummer eller e-post adressen min her (fordi adressen har hele navnet mitt!)

Skrevet

Hmm..nei har e-mail m mitt fulle navn jeg også. Kunne jo kanskje ha opprettet en ny G-mail eller noe bare for å få kontakt? :-D Opprette m en eller annen intetsigende adresse...

Skrevet

Da har jeg laget en ny G-mail som vi kan kommunisere med, var d enkleste jeg kunne komme på for å komme i kontakt. :-D

Adressen er: [email protected]

Håper vi hører fra dere snart! :-)

Skrevet

Da har jeg laget en ny G-mail som vi kan kommunisere med, var d enkleste jeg kunne komme på for å komme i kontakt. :-D

Adressen er: [email protected]

Håper vi hører fra dere snart! :-)

Skrevet

Ok, supert! :-D

Har svart deg også!

God helg!

Skrevet

Ok, supert! :-D

Har svart også!

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...