nybakt_mamma29 Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg vil gjerne ut å trille/drikke kaffe m andre mammaer i Drammensområdet! Er ganske ny i Drammen og hadde vært gøy å bli kjent med noen nye mennesker. Har en sønn på 10 mnd. :-)
Gjest Kira06 Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hei, Jeg bor på Spikkestad, ikke så langt unna Drammen. Flyttet hit fra Bærum for 2 år siden, og har stort sett venninnene mine der. Så jeg er gjerne med på trilletur:) Er selv 31 år, og har en datter på 4,5 mnder.
nybakt_mamma29 Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2010 Hei! :-D Så flott da! Nå ble jeg glad! Jeg er også fra Bærum og har alle venninner der eller i Oslo... Er forresten 30 år, blir 31 i år da. Bare å si fra når du kan, så møtes vi i byen her... :-)
Gjest Kira06 Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Hehe, så morsomt at vi er fra samme sted og nesten samme alder:) Har du noen e-post adresse uten ditt fulle navn? Har liksom ikke lyst til å legge ut telefonnummer eller e-post adressen min her (fordi adressen har hele navnet mitt!)
nybakt_mamma29 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 Hmm..nei har e-mail m mitt fulle navn jeg også. Kunne jo kanskje ha opprettet en ny G-mail eller noe bare for å få kontakt? :-D Opprette m en eller annen intetsigende adresse...
nybakt_mamma29 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2010 Da har jeg laget en ny G-mail som vi kan kommunisere med, var d enkleste jeg kunne komme på for å komme i kontakt. :-D Adressen er: [email protected] Håper vi hører fra dere snart! :-)
nybakt_mamma29 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2010 Da har jeg laget en ny G-mail som vi kan kommunisere med, var d enkleste jeg kunne komme på for å komme i kontakt. :-D Adressen er: [email protected] Håper vi hører fra dere snart! :-)
nybakt_mamma29 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2010 Ok, supert! :-D Har svart deg også! God helg!
nybakt_mamma29 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2010 Ok, supert! :-D Har svart også! God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå