Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg og mannen min har fått en vakker datter! Hun er 3 år. Da hun kom ble det ganske dramatisk for min del. Vi har hele tiden snakket om at vi skal ha 2 barn, og ikke ønsket enebarn. NÅ har han tydelig ombestemt seg... Han vil ikke ha flere barn sier han. Jeg har så lyst, og føler meg sveket. Han kan ikke bare bestemme det sånn uten videre.. Han bestemmer også at han ikke ønsker å flytte, selv om jeg ønsker det. Jeg ønsker å flytte nærmere familie,slik at jenta vår kan ha søskenbarn rundt seg. Jeg synes ikke at det er riktig at hun skal vokse opp helt uten jevlig kontakt med familie eller søsken. Videre så er jeg 37 år, han 5 år yngre. Han sier at han ikke kan få barn bare fordi min klokke tikker... Uspiselig sagt synes jeg. Vi hadde da en plan, hadde jeg vist dette hadde jeg ikke fått nr en med han. Hva kan jeg gjøre? Dette kværner rundt i mitt lille hode nesten hele tiden.. Lillefrøkna her i huset spør også hver kveld om når hun skal bli storesøster. Alle vi kjenner har jo to eller flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå