Gå til innhold

Bare MÅ ha det :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sjokomelk!!! eller Oboy!! Litago e ikkje godkjent! :) appelsina, ananas og aindre frukta og når æ leste at noen hadde dilla på fruktsalat kjnte æ at æ fikk vann i munn!! =) skal shoppe masse frukt og vaniljesaus i mårra den dag! Himmeln! Kos dokker jeinten med dillan dokkers! d skal æ ;)

Hei jenter, jeg ler meg skakk når jeg leser dette. Morsomt at vi har lyst på så mye rart. Jeg har en kropp som virkelig går på autopilot, og spiser masse masse fisk og ihvertfall to epler hver dag. Og vanligvis spiser jeg egentlig ikke så mye av dette.. Forrige svangerskap hadde jeg helt dilla på jordbær, noe jeg egentlig ikke liker så godt. I sted var jeg i butikken og måtte virkelig slite skikkelig for å ikke kjøpe meg en bitteliten kurv til 40 kr. Det er jo ikke akkurat sesong for jordbær nå, så det koster jo skjorta! Er vel ting vi mangler da? Jeg får tydeligvis ikke i meg nok omega3, her går det makrell ned på høykant hver eneste dag. Epler da? hva er det i de? Drikker utrolig mye appelsinjuice også forresten. Har ikke særlig lyst på sjokolade, brus eller annet godteri (noe det går mer av vanligvis) så det er jo veldig fint! Jeg har ikke gått opp mer enn 1-2 kg foreløpig :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...