Gå til innhold

Bare MÅ ha det :)


helenpia

Anbefalte innlegg

Jeg har bare fått såååå dilla på saftis.

Kan spise flere etter hverandre.

 

Det var kanskje laget en slik tråd tidligere, men kunne ikke finne den, så jeg starter like godt en ny.

 

Noen andre som kjenner at det er et eller annet de bare MÅ ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er sjølv i veke 16 og er heilt hekta på Frisk pust tabeletter, dei hjelper når eg er kvalm heile tida. Har sikkert ete 20 esker til no, dei kan være avførende hvis ein ete masse av dei, som eg gjere, men det har eg ikkje merka enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smoothie eller appelsingjuice :-)

Dama på den lokale smoothiebaren har byrja å kjenne meg igjen, he he, rett før eg kan sei "det vanlege takk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å høre at mange har dilla på ett eller annet.

Meg selv er i uke 15+5 , og jeg har veldig dilla på druer, stekt laks med rømme, og melk. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+1 i dag:). og jeg har dilla på citrus frukter, appelsinjuice, solo, og noen dager saltsild og piratpenger fra haribo. Hadde så lyst på fruktsalat i går at jeg bare gikk å travet frem og tilbake i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er så vittig at man kan få dilla på noe altså! Jeg har begynt å bli hekta på saltsild jeg da.. er idag 13 uker så vi får se om den har kommet for å bli:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ha jordbærmilkshake(fra McDonald's, ikke Tine's som man rister) og sjokomelk(sånn man lager med Nesquickpulver). Tror ikke jeg har drukket sjokomelk på 20 år... Og jeg som ikke tåler melk særlig godt en gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt motsatt... Jeg klarer ikke sjokolade, søtsaker og kulsyre.. Og jeg som spiste sjokolade hver dag tidligere og elsket brus. Jeg hadde også dette i mitt forrige sv.skal. Jeg klager ikke, ganske deilig å slippe dette søtsuget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokomelk!!! eller Oboy!! Litago e ikkje godkjent! :) appelsina, ananas og aindre frukta og når æ leste at noen hadde dilla på fruktsalat kjnte æ at æ fikk vann i munn!! =) skal shoppe masse frukt og vaniljesaus i mårra den dag! Himmeln! Kos dokker jeinten med dillan dokkers! d skal æ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg ler meg skakk når jeg leser dette. Morsomt at vi har lyst på så mye rart. Jeg har en kropp som virkelig går på autopilot, og spiser masse masse fisk og ihvertfall to epler hver dag. Og vanligvis spiser jeg egentlig ikke så mye av dette.. Forrige svangerskap hadde jeg helt dilla på jordbær, noe jeg egentlig ikke liker så godt. I sted var jeg i butikken og måtte virkelig slite skikkelig for å ikke kjøpe meg en bitteliten kurv til 40 kr. Det er jo ikke akkurat sesong for jordbær nå, så det koster jo skjorta! Er vel ting vi mangler da? Jeg får tydeligvis ikke i meg nok omega3, her går det makrell ned på høykant hver eneste dag. Epler da? hva er det i de? Drikker utrolig mye appelsinjuice også forresten. Har ikke særlig lyst på sjokolade, brus eller annet godteri (noe det går mer av vanligvis) så det er jo veldig fint! Jeg har ikke gått opp mer enn 1-2 kg foreløpig :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...