Gå til innhold

Dingle jur, hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et kjøpesenter om Lørdag, og irriterer meg fortsatt. Gikk forbi ei eldre dame som satt og drakk kaffe. Når jeg gikk forbi sa hun dingle jur høyt så alle så på meg. Hadde dere blitt sinte og sakt fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - bedre å overse slikt-

Skrevet

Er sint fordi hun sa det på en måte som jeg hadde gjort noe galt, ellers enig. Er jo ikke lagd av stein akkurat nå man er 30 og har ammet :)

Skrevet

Hvis du løper rundt offentlig uten bh så var det nok mange som tenkte det samme som henne, uten å si det høyt:)

Skrevet

Synes det blir litt idiotisk om jeg skal kle meg etter hva andre tenker. Har ganske tunge bryster og synes det er behagelig å droppe bh av og til. Da har jeg alltid på meg en litt stor genser.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, jeg hadde arrestert henne på grammatikken. Særskriving bør man ha vokst fra i den alderen.

Gjest sug lut
Skrevet

Forresten, det kan jo hende at det var et hyggelig spørsmål, litt sånn "hoppe paradis?" og hun bare venta på at du skulle si blidt og trivelig "JA, la oss dingle jur sammen!"

Skrevet

He-he Hvis jura dine henger såpåss at eldre mennesker på cafe ser seg nødt til å kommentere det...DA er det kanskje på tide å trekke på seg en støtte-bh med ekstra brede stropper :-D

Skrevet

Ompuppene er så store at det er bedre UTEN BH,- så tror jeg at jeg hadde fått en brystreduskjon av staten............

Lufte jura gjør man hjemme, ikke ut "på tur"....Men det er vel ikke mer behagelig UTEN BH, det tynger MER på skuldrene enn om man har den på??ELlers så har du feil BH, og bør investere i noen som gjør jobben sin..

Skrevet

Og så var digre bh løse damen tilbake.

Hun er her med jevne mellomrom for å fortelle om sine digre pupper hun ikke bruker bh på og om hva andre sier om henne.

Skrevet

Tror nesten jeg ville gått bort til dama og gjort og liten dinglejurdans bare for henne.

Skrevet

Det hadde jo vært gull om du dro frem puppen og slang den i napoleonskaka hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...