Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Var på et kjøpesenter om Lørdag, og irriterer meg fortsatt. Gikk forbi ei eldre dame som satt og drakk kaffe. Når jeg gikk forbi sa hun dingle jur høyt så alle så på meg. Hadde dere blitt sinte og sakt fra?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Er sint fordi hun sa det på en måte som jeg hadde gjort noe galt, ellers enig. Er jo ikke lagd av stein akkurat nå man er 30 og har ammet
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Hvis du løper rundt offentlig uten bh så var det nok mange som tenkte det samme som henne, uten å si det høyt:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Synes det blir litt idiotisk om jeg skal kle meg etter hva andre tenker. Har ganske tunge bryster og synes det er behagelig å droppe bh av og til. Da har jeg alltid på meg en litt stor genser.
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Ja, jeg hadde arrestert henne på grammatikken. Særskriving bør man ha vokst fra i den alderen.
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Forresten, det kan jo hende at det var et hyggelig spørsmål, litt sånn "hoppe paradis?" og hun bare venta på at du skulle si blidt og trivelig "JA, la oss dingle jur sammen!"
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 He-he Hvis jura dine henger såpåss at eldre mennesker på cafe ser seg nødt til å kommentere det...DA er det kanskje på tide å trekke på seg en støtte-bh med ekstra brede stropper :-D
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Ompuppene er så store at det er bedre UTEN BH,- så tror jeg at jeg hadde fått en brystreduskjon av staten............ Lufte jura gjør man hjemme, ikke ut "på tur"....Men det er vel ikke mer behagelig UTEN BH, det tynger MER på skuldrene enn om man har den på??ELlers så har du feil BH, og bør investere i noen som gjør jobben sin..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 Og så var digre bh løse damen tilbake. Hun er her med jevne mellomrom for å fortelle om sine digre pupper hun ikke bruker bh på og om hva andre sier om henne.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. januar 2010 #13 Skrevet 20. januar 2010 Tror nesten jeg ville gått bort til dama og gjort og liten dinglejurdans bare for henne.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #14 Skrevet 20. januar 2010 Det hadde jo vært gull om du dro frem puppen og slang den i napoleonskaka hennes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå