Gå til innhold

Jeg er ikke flink til noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har ikke jeg fått utdelt et eneste talent?! Ikke kan jeg tegne, male, strikke, sy, synge.. Ikke er jeg interessert i matlaging, så jeg lager bare mat for å slippe og sulte.. ikke er jeg flink i eller interessert i sport.

Alle jeg kjenner har ting de interesserer seg ekstra for, og er flinke til. Noen liker å lage mat/bake, en kan male og tegne, noen er sporty, noen kan synge, noen strikker de flotteste ting osv..

For en kjedelig person jeg må være:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det ikke lov til å snakke om seg selv! Du er garantert flink på noe! Det er ikke alle som er så praktiske bare. Noen er flinke til å lese, til å være organiserte, til å vise at de bryr seg om andre osv! Hva ville kjæresten din sagt du var flink til? Eller venninnene dine?

For min del er jeg elendig på tegning, maling, synging osv osv osv. Strikking har jeg jobbet hardt for å lære meg nå nylig, og nå ser det ikke fullt så skjevt ut ;)

Men jeg har andre kvaliteter :)

Skrevet

Du hadde bare 1 grammatisk feil i innlegget ditt! (og/å):) Dvs du er bedre å skrive enn 90 % av de som holder til her inne:) Det er da noe;)

Skrevet

FEIL, hun har faktisk ingen feil i det hele tatt! Hun har brukt og/å helt riktig. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...