Gå til innhold

Jeg har ingen planter. Er jeg skitten og en dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen blomster/ planter pga. katt og manglende grønne fingre. Er jeg skitten og en dårlig mor?

ps. jeg har en busk i hagen om det teller positivt ut for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk hva barna går glipp av? Moldspising, krukkeknusing, bladspising. Barndommen må være helt ødelagt:p

Skrevet

Haha! I så fall er jeg det også :-) Jeg har klart det, jeg har drept en kaktus.

Skrevet

Huff, det er sant:(

Jeg skammer meg og går for å vaske mitt skitne åsyn. Nå!

Skrevet

Du har sikkert skittentøy på badet også!

FY på vårrs!!!

Skrevet

Så litt lenger ned på siden at dette var noe fra et annet langt innlegg? Det skjønte ikke jeg. vel, vel. Jeg har ikke lest det andre innlegget, så dere får ta det jeg skrev med en klype salt.

Skrevet

Neppe, men jeg strever med å se for meg et hjem helt uten planter og blomster. Blir ikke det litt stusslig? Dessuten er det veldig godt for inneklimaet med noen grønne planter.

Og det med å skylde på katten...jeg er vokst opp med katter, og det var aldri noe problem med planter i huset! Et par "Husj! Gå vekk!" mens de var små, og så lot de potter og jord være.

Grønne fingre trenger man heller ikke. Mange planter kan være flotte i årevis, bare de får en skvett vann en gang i uka, og det trenger man ikke hverken glødende interesse eller mye tid for å få til ;-)

Skrevet

Jissseess!!!!!

LES hva folk faktisk skriver da...

Skrevet

Ja det er du helt klart :P Jeg også for her er det ingen blomster heller. Hadde julestjerne i jula da men den døde den også hehe.

Ja jeg har jo drept kaktuser, alo vera det meste egentlig. til og med fredslilje som mamma mente kunne overleve allt.

Stakkars stakkars barna mine karnsje jeg kan skaffe noen i plastikk . hehe

Skrevet

Han er en jævel te katt og plukker på alt som plukkes kan. Og det som ikke plukkes kan det dreper jeg sakte, men sikkert med for lite og for mye vann og lys.

Skrevet

"Jissseess!!!!! "

Og så var det leggetid for landets 13-åringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...