Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Noen som har gjort det og vet hva det koster?
Miztery Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Koster fra 400 og oppover, tror jeg.. Er veldig prisforskjell dra den ene til den andre dyreklinikken. Hvorfor avlive katt?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har avlivet mange katter . Prisen varierer veldig mtp område og klinikkfasiliteter. Og om du vil ha den med hjem for å begrave den, om den skal separat-kremeres (slik at du får tilbake asken) eller fellskremeres. Jeg tror det pleier å ende på 600-800 kr med felleskremering hos oss.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Vi har en katt her (bare 3-5 mnd muligens) Som vi fikk omplassert, de leverte den til oss. Fikk vite i ettertid at den er født ute og er veldig sky. Vi har prøvd det vi kan med å temme henne, men det funker ikke her i huset, da hun er LIVREDD vår sønn, så hun ligger under sofaen hele dagen, og kommer sånn smått frem på kvelden når han lagt seg, og da er vi heldige om vi får ta på henne før hun stikker av, og vi venter ny unge neste uke, så vi vil ikke ha henne her mer for HENNES egen del, for katten har det ikke bra og blir jo ikke bedre når enda en unge kommer. Og det er vel strengt tatt liten vits å sette ut omplasserings-annonse for en livredd kattunge uten hale. Har før hatt flotte katter til omplassering på f.eks finn.no (da vi måtte omplassere bort broren til den andre katten vår her, for de sloss hele dagen) og det gikk mnd før noen var intrs, og det er MANGE katter som ser etter nytt hjem, så hvem vil ha en utam katt? Så da er vel det billigste alternativet og avlive henne, for i dette huset kommer hun aldri til å bli tam, og jeg syns synd i henne som må bo i ett hus som gjør henne til ett nervevrak.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Så du har bestemt for alle andre at ingen vil ha henne, uten engang å ville prøve å omplassere henne.. Om dere fikk henne fra en omplassering, så kan dere vel kontakte dem igjen, og si at dere ikke føler at det er katten for dere, mest for kattens skyld..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 De vil ikke ha katten tilbake... Var nok derfor de leverte katten, å vi ikke skulle vite hvor de bodde...... hi
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 prøv iallefall først og få den omplassert på nytt.. legg ut annonse på finn, heng opp lapper på butikker..
Miss Misantrop Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Kommer an på hvor du bor, typisk er vet billigere på landet. Flott at du tar ansvar for dyret ... men kanskje.... bare kanskje er den redd barn og burde få en sjanse til når den er så ung. Du vet best, som eier av dyret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå