Gå til innhold

40 dager igjen og jeg er offisielt høygravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fort som det har gått egentlig når jeg tenker tilbake på mnd bak meg.

Er 100 % sykmeldt og kommer til å være det til permisjon starter 8. februar. Veeeldig vondt i ryggen om dagen. Skikkelig kranglete bekken. I dag trodde jeg til og med at jeg hadde maserier fordi jeg hadde sånn mensmurring som kom og gikk en stund. Sikkert bare bekkenet som gjør lager disse vondtene???? Eller?

Ellers gruer jeg meg masse til fødsel, gleder meg til å bli ferdig og gleder meg masse til endelig å få se vesle jenta vår. Bare blanda følelser liksom. Enn dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg følger etter i dag siden jeg "bare" har 40 dager igjen :)

Plages også en del med bekkenet. Aller verst om natta, er jo ett helt prosjekt hver gang man skal snu seg. Så kjedelig å bare ha to stillinger å velge mellom, venstre eller høyre side. Vanligsvis er jeg som en apekatt og snur meg i alle vinkler i løpet av natta.

Og ikke virker det som bekkenet liker at jeg sover på sida heller for det vil ikke bære kroppen min når jeg skal stå opp om morgenen :(

Men heldigvis blir det bedre i løpet av dagen da :)

Fødsel prøver jeg ikke å tenke på. Jeg må jo uansett igjennom det så det hjelper ikke å grue seg. Men får sånn skrekktanker inn i hodet titt og ofte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...