Litt for mye Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Jeg trenger litt hjelp,er helt grønn på slike duppeditt ting.... Har en konvolutt som blinker og sier at sim kortet mitt er fullt,men jeg klarer ikke finne ut hvordan jeg kan slette fra sim kortet eller evnt overføre til tlf. I tilegg lurte jeg på om jeg kan feks legge inn en film (mamma mø) på tlf slik at barna kan se den når vi skal ut å reise? Sliter forresten med at jeg blir logget av med en gang hele tiden fra det tråløse nettverket her hjemme,noen som vet om det er en innstilling jeg har glemt???
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Kan desverre ikke hjelpe så mye. Har den tlf selv og er ikke helt fornøyd, er så mye tull med den. Er ikke sikkert det er noe feil med instillingene, kan være telefonen. ang det å legge inn film så går det fint å legge inn film fra pc-en. Lykke til!
Litt for mye Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 Takk for svar! Min er helt ny og faktisk har jeg byttet en gang allerede pga system feil. Har du hatt din lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå