Gå til innhold

Er det noen mødre her inne som kan si..

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de har svart litt for frekt på et innlegg, og har hatt dårlig samvittighet for det etterpå?

Synes det er så mange sårende kommentarer og unødvendig innlegg her inne.

Dere som svarer "rett fra leveren" mener dere det dere sier eller blir det en reaksjon der og da som ikke er videre gjennomtenkt?

"du skulle aldri ha blitt mor" f.eks er noe som har gått igjen flere ganger, hvorfor si noe så stygt til en annen?

Tror alle her inne er omtrent i samme båt, alle har forskjellige spørsmål som man lurer på og forskjellige måter å håndtere en situasjon.

Hvorfor ikke prøve å hjelpe uten unødvendige og sårende kommentarer?

Jeg bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp har nok svart litt for frekt mer en en gang. Og fått dårlig samvittighet..

Skrevet

Samme her. Noen ganger så går det så fort, men i ettertiden når jeg har fått tenkt meg om, så tenker jeg at jeg skulle nok ikke ha vært så frekk.

Skrevet

Ja har nok det.... Men svarer aldri frekt til de som har problemer! Og går alltid utifra at historiene deres er sanne!

Skrevet

Jeg er helt enig. Noen her inne, er kjempefrekke, og jeg får vondt i magen på andre sine vegne...

Har svart frekkt èn gang selv, til ei som svarte meg frekt først(ble meget provosert). . Men tenkte med meg selv etterpå at nå hadde jeg sunket like dypt selv.. Og fikk til og med dårlig samvittighet.

Kunne ønske dette forumet var koseligere. Merket etter èn dag at det var usedvanlig tøff tone her inne. Pratet med noen av mine venninner som også har vært her før, og INGEN av de bruker Dib lengre, nettopp pga folk svarer i hytt og vær, er frekke, og "det tar jo heeelt av".

Heldigvis er det mange koselige damer her og :-)

Skrevet

Jeg har vært frekk og spydig til en del innlegg her, med en god porsjon svart samvittighet etterpå! Rart ikke flere enn vi som har svart som har gjort det?! Hmm..

Skrevet

Prøver alltid å holde meg saklig, men har opplevd å bli misforstått to ganger. Den ene gangen førte misforståelsen til at HI ble fornærmet og ville krangle, men det gadd jeg ikke. Forklarte bare at det nok var en misforståelse, og lot det ligge.

Den andre gangen ble HI utrolig lei seg, og laget til og med en tråd om det. Det hadde jeg veldig vondt av, men uansett hva jeg prøvde å si, ble det bare verre. Det kjentes ikke godt, kan man si.. :(

Mange er småfrekke her inne, ja, men enda flere tar absolutt alt i verste mening, og det er minst like slitsomt, synes jeg.

Skrevet

Har både impulskontroll og folkeskikk - så nei.

Skrevet

01.06 Det samme har skjedd med meg og.

Skrevet

Ja, har det! Og har fått dårlig samvittighet!

Skrevet

Nei, ikke dårlig samvittighet. Men så har jeg heller aldri kalt noen dårlig mor heller.

De som får frekke svar fortjener det.

Skrevet

Tjaaa, har hendt jeg har svart litt hurpete en og annen gang. Ikke ment sånt, men etter å ha lest igjennom etter man har sent så har kansje ting kommet ut litt kvassere enn påtenkt. Men pytt-pytt. Det er gjort med nick vel og merke i 99% av tilfella. Jeg er god på bunn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...