Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Næææh sitter i sofaen sammen med han jeg. Med laptopen i fanget
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hehehehe..Et bra innlegg:) Kanskje fordi jeg ikke har den mannen hengende i sofaen alene, hehe..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Jeg sitter med pcen på bordet foran tven... småprater litt med samboeren min, småser litt på tv, og småfølger med her og på andre nettsteder... Multitasking vettu ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Vi har bare stasjonær pc (laptopen kræsja), så her sitter mannen i huset alene i sofaen. Har litt dårlig samvittighet, men han klarer seg vel...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Hver vår laptop, i hver vår sofa, foran tv'n! (for ordens skyld, har gjort oss ferdig med dagens gjøremål som jobb, middag, husstell, trening og barna sover, så vi sitter med ræva godt planta i god samvittighet)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Mannen sitter alene i sofaen med sin laptop og jeg sitter i stolen med min laptop, tv står på og jeg må bare snackse litt så kan det hende at jeg spørr om han vil ha noe... kanskje jeg bare skal snakke med han på messenger, det er jo strengt tatt enklere...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Sosiale dyr her altså, mange som sitter med hver sin laptop i fanget mens de ser på tv!? Samtalene foregår vel over messenger eller facebook også da? =)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Mannen står og vasker opp, og jeg sitter i sofaen med pc'en... Hehe, høres skikkelig sympatisk ut jeg da.. Skal sies at jeg lagde middagen og frokost i dag da, så vi har en enighet der..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 Problemmet, eventuelt problemet, er ikke til stede dersom du ikke hisser deg opp. Det var da bare en kommentar! Tosk!
Miztery Skrevet 19. januar 2010 #13 Skrevet 19. januar 2010 Nope, han sitter sjelden i sofaen uten meg.. Sitter jeg ved laptopen, sitter han ved siden av meg på den stasjonære dataen.. Eller så holder han på med et eller annet.. Vi må liksom ikke være sammen 24/7, godt å ha litt albuerom selv om man bor sammen!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Jeg sitter relativt ofte ved pcen om kveldene, og om dagen/ettermiddagen er det jo fullt kjør med ungene, så jeg får faktisk litt dårlig samvittighet ved å sitte her så ofte. Egentlig ikke pga av mannen, men pga forholdet. Greit å gjøre noe ilag om kvelden. Men det var ikke et alvorlig innlegg, bare en konstatering. Derav smilefjeset på slutten. Ha en god kveld, nå er det film i sofaen!
Hellobaby Skrevet 19. januar 2010 #15 Skrevet 19. januar 2010 Min mann er på jobb. Skulle egentlig bretta noen klær, og sortert ut alt det størstemann ikke passer lengre.. men orker ikke enda... 0 Har hatt en travel dag hvor jeg har shoppet masse nye klær og sånn til barna, besøkt min mormor, kjørt gutten min i bursdagsselskap, og ammet og ammet og ammet.. Nå sover lillemor, så nå satte jeg meg ned med laptopen foran tv'en og et heeerlig glass kald pepsi max! Ahhhh... : Ellers sitter han aldri alene - hvis èn av oss er på nettet, sitter hvertfall den andre av oss ved siden av i sofaen :-)
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 19. januar 2010 #16 Skrevet 19. januar 2010 pøh.. min e å træner.. hver kveld.. :S å når han kommer hjem slår æ av å prater hull i hode på han i stede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå