Gå til innhold

hvor kan man finne karneval kostymer i str 74-80?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet at br-leker har noen.. men vet dere om flere steder? 80 kan også gå...

hvis noen har noen kreative hjemmeløsninger er det bare å komme med de:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollkostyme er enkelt å lage selv. En utslitt bukse som man lager litt ekstra hull i og frynser litt nederst og lager den "møkkete", en gammel genser/t-skjorte man også lager litt hull i. Hale kan flettes av garn og sys på buksa. Så litt "møkkete" ansikt og bustete hår, da har man et troll med en gang:-)

H&M pleier å ha supermannpysjer, kjøp en sånn og lag en kappe og heng på (trenger ikke å være så vanskelig) og sett på noen røde sokker, så har du supermann med en gang:-)

Skrevet

takk for gode tips "en gutt i magen og en utenfor" :)

Skrevet

tar det lang tid og få ting fra e-bay?

Skrevet

Bro leker kjøpte vi på i fjor.

Skrevet

Vet ikke om du har gutt eller jente? Selv lagde jeg sjørøverkostyme til gutten min da ingenting annet passet. Kjøpte stripete genser på hm og klipte den taggete på armene og nederst. I skapet fant jeg en bukse med dødningshode, klipte den også taggete litt under knærna. På hm fant jeg også et kult skjerf, og i leketøybutikk kjøpte jeg sjørøverlapp. Så tegnet jeg på bart. Gutten min ble superfornøyd! :)

Skrevet

Ca 2 uker bør man regne med, pluss minus. Jeg har nettopp kjøpt karnevalkostyme til dattera mi der, da var leveringstiden 12 dager:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...