Gå til innhold

SLANKETRÅD FOR OSS PÅ LAVKARBO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det hadde vært litt artig å hørt hvordan deres dag er i forhold til hva man spiser i løpet av dagen. Jeg selv har klart å gå ned 14 kg på lavkarbo og er kjempe fornøyd. Er snart i mål, men begynner å gå tom for ideer i forhold til kostholdet, Kom igjen jenter dette skal vi klare:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så flink!! Du har da ikke holdt på lenge?? Har du trent masse?

Hehe, nå er det liksom min tur til å være fersk ;) Gått på det 1 uke nå, og gått ned 3.2 kg :)

Skrevet

6 mnd har jeg drevet på. Trente masse første 4 mnd men så har det dabbet mer og mer av dessverre og da merker jeg at kg ikke går så fort av og det er jo naturlig dessverre he he. Men er stolt av meg selv. Har du klart å gå ned 3,2 kg på bare en uke??? hvordan har du klart det, KJEMPEFLINK!!!

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kg fra sensommeren til jul. Har også gått på lavkarbo for noen år tilbake, og da gikk jeg ned 14 kg på 12 uker. Denne gangen har jeg bevisst brukt lengre tid på kuren, og er likevell fornøyd. Har kost meg innimellom, og det hjelper på litt i perioder.

Nå har jeg startet på nytt, og skal ned de siste 5 kg. Regner med at jeg vil følge samme kur som den siste-kose meg litt imellom:)

Skrevet

En blogg for deg!!

www.lenabeatrice.net

Skrevet

Og de 10 kg gikk jeg ned uten en eneste dag med trening. En gåtur i ny og ne, men det var alt. Da var det en trilletur med attpåklatten, og ikke noe hurtig gange....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...