Grevinnen Skrevet 19. januar 2010 #1 Del Skrevet 19. januar 2010 I dag var jeg hos legen, og fikk endelig legge meg på benken for å bli målt og høre etter hjertelyd. Jeg har en helt normal voksende livmor som gått helt opp til navlen. Jeg har egentlig kjent det selv en stund, men det er så deilig å få det bekreftet av en lege! Hun brukte laaaaang tid på å høre etter hjertelyden, men tilslutt fant hun fine friske hjerteslag! Å for en deilig lyd! Nå har jeg gått leeenge uten noe slags livstegn (jeg er ikke en av de som tar tidlig UL, for jeg har bare hatt et friskt svangerskap i hele mitt liv og har ikke noe spesiell grunn til å ta flere UL) - men nå var det jammen meg på tiden. Jeg er 15+2 i dag, og har gått i over 2 mnd og ventet på det endelige "beviset" påa t det faktisk er noe inni der! Jeg vokser, kjenner litt bevegelse innimellom og har alle symptomer - men man vil jo gjerne VITE ikkesant! Og nå er det bare litt over to uker igjen til UL ! Hurra, jeg er så glad i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbarn Skrevet 20. januar 2010 #2 Del Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer. Det er godt å få bekreftet at det er noen der inne. Hjertelyden er helt utrolig god å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine, Stolt Tvillingmamma<3 Skrevet 20. januar 2010 #3 Del Skrevet 20. januar 2010 Kjenner meg så igjen i det du sier. Jeg var selv hos jordmor nå på fredag og da var jeg 15+1, og lengtet etter å høre noe hjertelyd, en god bekreftelse, men jeg har kjent litt liv i magen med spark, siden uke 14. Jeg er førstegangsfødende, og syns det var veldig tidlig selv, men men. Jordmor mente på at jeg egentlig var 3uker mer på vei enn trodd, siden magen og livmor ligger langt over der jeg skal være, så jeg vet ikke, men blir jo spennende å se, skal selv på ul om 3uker nå idag, og gleder meg sååå masse... Så godt å høre du er glad i dag;) Det har du all grunn til å være;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fastelavens_bolla! Skrevet 20. januar 2010 #4 Del Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer. må være helt fantastisk:) var selv hos legen i dag og skulle høre, men lille rakkern i magen var kjapp med å flytte seg hver gang vi nærmet oss me aparatet, men fikk iallefall høre at han flyttet seg rundt der inne. så skal tilbake om 2 uker å prøve på nytt gleder meg veldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå