Gjest Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Er det noen som har tips til CDer jeg kan kjøpe eller nettsider med sanger jeg kan laste ned til jente på snart 1år?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Lillebjørn Nilsen sin "Haba Haba" er veldig populær her i huset. Artige barnesanger med litt fart som han kan danse og klappe til Han er 14mnd.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hvis du liker litt klassiske barnesanger anbefaler jeg Barnas Beste viser Tror cd-coveret er svart, med et fargerikt bilde.. om jeg ikke husker feil
Lillepromp blir storesøster Skrevet 20. januar 2010 #4 Skrevet 20. januar 2010 Hvis du har spotify så finner du mye barnemusikk der:)
lille sprelle Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Anbefaler IKKE barnas beste - det er surt som fy dessverre. Det er en serie som heter musikkbarnehagen som er fin. Det ligger en del på NRK sine sider (til salgs) Jeg anbefaler å sjekke kvaliteten før du kjøper. Mye surt og ekkelt. (gode artistnavn og ikke barnekor med mindre det er en av de anerkjente) Blekkulf er forresten ganske populær hos oss. Smurfene er jo et alternativ. Der er det mange forskjellige musikkarter også faktisk (vals osv) Egners beste Etterhvert også knudsen og ludvigsen
Hikken Skrevet 20. januar 2010 #6 Skrevet 20. januar 2010 Frøkna her elsket Kardemomme by fra hun var ett, nå er hun 18 mnd og den står fortsatt på i bilen uansett hvor vi skal, og hun tralalalaer med til alle sangene )
Helann og lillebror Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Frøkna her på snart 2 år er veldig glad i "Min egen musikkbarnehage" fra Norsk Fakta Forlag - 3 CD' er med tilhørende bøker med bevegelser o.l. til. De har reddet oss på biltur mang en gang, da glemmer hun at hun er utålmodig og begynner å synge med. Har flere andre barneCDer også, men dem vil hun ikke høre på. De har de samme CDene i barnehagen, og det er nok litt av grunnen til at de er så populære.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Hæ?? Barnas Viser er jo kjempekoselige og fine CDer! Det er jo tross alt ikke sølvguttene som synger, og det er ikke poenget heller tror jeg.
solita 06 Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Her likes også Barnas viser veldig godt. Av 3 åringen, han liker å høre på den når han kommer hjem fra barnehagen. Sitter på tripp trappen og synger av full hals! Og så får jeg hjelp til å huske de jeg har glemt... Den er jo litt gammeldags, og jeg kan styre meg for kommentarene til Rolf Just Nilsen- tror jeg det er, men alle de klassiske barnesangene er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå