Gå til innhold

blir tulletet i hode.. sulten hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sånn som legger på meg veldig lett..

å når jeg er gravid har jeg helt rar luktesans ting jeg ellers liker er ikke godt.. å når noe først er godt så er det veldig godt..

nå har jeg skikkelig lyst på friske frukt og bær.. men fader d er jo svindyrt.. hvorfor må sunne ting være sååå dyrt?

noen andre som har d sånn?

blir sulten nesten med en gang etter at jeg har spist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ja..... spiste en posjon spaghetti tidligere.. dritsulten 30min etterpå.

jeg har også veeeeldig lyst på frukt om dagen. har sååååå på de mørkerøde eplene vi har i butikken jeg jobber i. får vann i munnen av å tenke på saftige epler, minigulrøtter, mango, appelsiner osv... slafse i seg!!!!! (i dag var jeg så opphengt i pærene en kar kjøpte av meg at da tiden kom for å spørre om han ville ha pose så spurte jeg like gjerne om han ville ha en pære!!)

( er ikke såååå dyrt med frukt da. kanskje bærene men det er jo ikke akkurat sesongen for friske bær akkurat;) også trenger man ikke kjøpe kilovis av hvher av tingene da;) får lett 6 forskjellige frukter for 20 kroner;)

Skrevet

ååå jeg og vil ha dilla på frukt! Men det har jeg ikke :( Akkurat nå vil jeg spise skiver med bringebær syltetøy, spise saftis og spise honnikorn.

Og 5 minutter etter at jeg har spist meg mett på det så må jeg ha mer.

Kommer til å bli en rund bolle til slutt he he.

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg! kan spise meg kjempe mett så 20-30min senere så er jeg sulten igjen.. rett å slett frustrerende... heldigvis ikke gått opp noe enda, noe må ha skjedd med forbrenninga mi når jeg ble gravid, spiser å spiser men enda 1.5kilo i minus å 21uker på vei:D hadde dette vært før hadde jeg vært 20kilo tynger.. hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...