Gå til innhold

Jordmor?

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde dere første time hos jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringe til helsestasjonen og fikk første time når jeg er i uke 15/16 tror jeg det ble. Hun sekretæren sa det var vanlig der:))

MEN det kommer sikkert ann på om man følges opp andre steder eller lignende da. Har man vært på en del andre kontroller, har vel dette ikke mye å si eller tar jeg feil?......

Skrevet

Med førstemann hadde jeg første time på ordinær ultralyd, og så hadde jeg alle timene hos jordmor etter det:) Denne gangen skal jeg fremdeles ta de aller fleste kontrollene hos jordmor, men skal legge inn en time hos legen rundt uke 30.

Skrevet

skal gå annenhver gang, første gangen var i går (uke 20)

Skrevet

OK. Skal på ordinær UL i uke 19 (neste uke), og så ringer jeg vel jordmor etter det og avtaler oppfølging.

Skrevet

Første gang i uke 7/8... Etter det ca 1 gang hver 6. uke:-)

Skrevet

var hos jormor første gangen i forrige svangerskap i uke 30. denne gangen skal jeg i uke 28.

må bare legge til at grunnen til at jeg startet så sent første gangen var fordi jeg hadde legetimer og ultralyder annenhver uke fra uke 10 så jeg hadde ikke det store behovet for jordmor før på slutten og jeg trengte praktisk info om amming, kosthold, fødsel og slike ting en vanlig allmennlege har dårlig peil på;) denne gangen er det fordi jeg har ikke kjent behovet iom at jeg har gjort dette før og "vet" hva jeg går til.

Skrevet

Hadde første jordmor-time i uke 22. Neste time blir i uke 29 og så blir det vel en gang i mnd. frem til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...