Gå til innhold

Jippi... Her hører jeg visst til nå


nanni79

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag. Og har termin 1.10 tror jeg :-) Hadde el 5 januar.

Nå er det bare å krysse fingrene om at dette skal gå bra!!!

Noen andre som snart er med?

 

Nanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så masse.

Hvilke symptomer har du? Jeg er helt merkelig i kroppen for tiden. Hadde egentlig EL forrige uke (tror jeg...ble litt forskjøvet etter en SA i desember), men på mandag hadde jeg litt rødbrunt blod i trusa. Har siden ikke blødd, men hver kveld siden da har jeg noe som ligner på menssmerter spesielt i ryggen. I går kveld toppet det seg med frysninger og intens kvalme og svimmelhet. Men når jeg går på jobb om dagene er alle symptomer borte (kan være at jeg er så konsentrert om jobben at jeg glemmer kroppen, eller noe slikt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye =)

 

Eg hadde ein SA rundt 3 januar,men føle det er noe som skjer i kroppen igjen nå... så gleder meg veldig til å ta test i slutten av mnd ;)

Klare nesten ikkje å vente... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg hadde litt blødning igår og litt idag. Bare litt.Slik som du beskriver det. Kan ikke huske jeg hadde dette sist jeg var gravid(har en datter på 15 måneder) Jeg hadde EL cirka for 2 uker siden, kan jeg være gravid tro? Jeg har ikke vondt i kroppen. Må si dette er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en SA tidlig i Januar, men føler at den liksom sitter igjen.. hmm.. Har ikke så mye symptomer, bare liksom en følelse...

Blir sååå bra å følge med!! HÅPE!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid 4 ganger tidligere (ma og sa) og to barn. Har kun en gang hatt festeblødning. Så dette kan varire fra gang til gang tror jeg. Jeg hadde el tirs 5 januar og testet på den 14 dpo.

Håper snartflere kommer inn hit...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært trøtt, og sovet på ettermiddagen. Dette har jeg vanligvis ikke behov for. Ellers har jeg hatt vondt i underlivet, og vært småkvalm. Men jeg kjenner at den skikkelige svangerskapskvalmen jeg har pleid å ha er på vei. Håper at det ikke blir så ille. Jeg har to aktive gutter på 3 og 5 som krever sitt etter jobb og barnehage.

 

Jeg har oså kjent merom kvelden og i helgene, når jeg har slppet a o kunnet tenke på graviditet og symptomer...

 

nanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg er gravid for første gang, har ikke hatt noe SA eller noe enda. satser på dette går bra:)

ska ha i midten i oktober vis alt går bra.

fikk sist mens 7jan, ikke fått den denne mnd og slo positivt ut på test på søndag:)

men må si jeg har mye symptomer allerede..

er mye kvalm og brekkninger, sterk hodepine, svimmel, meget trøtt, ømme bryster, smerter i magen og veldig sulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...