bondeknøl Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hvor kjøper dere amme-bh? Jeg har bestilt to på nettet, en fra underverker.no og en fra mammatrend.no.. fikk den fra underverker i dag, 80F og for altfor liten, blir jo mye større når jeg får melk.... bra det går ann å bytte! Ikke veldig fornøyd heller jeg da, er litt sær kanskje.. tar i mot all hjelp og tips fra dere med svære mugger! hehe
Kristannaa Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 www.lembrassa.com har jeg bestilt fra Ikke så innmari mange og velge i da.
melkekua™ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Nå har jeg kanskje ikke så store som dine, men mine er store nok. Det er såvidt jeg finner meg bh'r i kjedebutikkene. Har funnet ut at Lindex har mer enn de andre. Ellers så kan jeg anbefale kjeden Change )
therehag Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 jeg gikk til en bh butikk og fikk hjelp... har nå etter fødselen 80 H. heeelt drøyt!! men bh-ene kostet ikke så mye 300-500 og de har holdt seg skikkelig godt og gitt meg god støtte!
Rampongi Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 figleaves.co.uk er der jeg handler undertøy. Kjøpte også en amme-bh derfra, som jeg ikke likte, men det er ikke nettbutikken sin skyld.. Lykke til! jeg gikk forresten opp 3 str i behå underg radivitet og amming, så lurt å kjøpe litt stor eller vente til du faktisk skal bruke den før du kjøper.
cathrine&emma Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 prøv lindex, triumf sine.. jg er veldig fornøyd med det merket
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Anbefaler Change på det sterkeste. Der hjelper de deg å finne bh`er som passer perfekt. Kjøpte mine ammebh`er der.Brukte 85 H da eg kjøpte de.
bondeknøl Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2010 Har prøvd, men har større pupper enn som så.. skal prøve den fra underverker i 80H, så får jeg se Tusen takk alle sammen, skal undersøke!
Monajenten Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Har kjøpt på bravissimo.com og var veldig fornøyd. Kjøpte også på Netty Undertøyssalong og var veldig fornøyd da også.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har vært land og strand rundt + over alt på nettet for å prøve å finne en god amme-bh i stor størrelse. Fant ut at det var tilnærmet umulig.. Jeg brukte str 85E/F før jeg ble gravid. Endte opp med H-cup på slutten av graviditeten og I/J-cup første tiden jeg ammet. Jeg vil anbefale å kjøpe Triumph sine amme-bh'er. Spesielt denne: http://triumphno.timarco.no/Product61a751eb-c86f-47a5-9e86-ab13b20618cd.aspx De går opp til E-cup men er elastiske store i str. Og går du opp en str rundt, blir cupen større. Jeg har klart meg fint med 85E. 80 E ble litt liten i cup'en. Disse har vært mine favoritter gjennom hele ammeperioden og jeg har nesten bare brukt disse frem til nå når brystene ble litt mindre. Ellers har Anita noen gode bh'er i mikrofiber, sømløse med spiler. Husker ikke modellen, men tror det er denne jeg har: http://www.anita.com/dk-en/Products,Anita_maternity,Breastfeeding,Nursing_bras:5068_Nursing%20bra Selges bl.a. på Babyshop. Den passet ikke til å begynne med, men nå når jeg ammer mindre, er 80 H passe til meg (denne modellen går kun opp til H, men vet andre modeller går høyere). Her kan du se noen andre modeller fra Anita og andre produsenter: http://www.mammashop.net/undertoy.html Har ellers kjøpt noen fra Abecita og Change, men de passet ikke meg noe særlig (satt ikke behagelig, men vet at andre liker disse, så varierer nok fra person til person.) Siden jeg ikke har brukt dem er de til salgs om noen er interessert. Str 80-85 H/I tror jeg. Send PM hvis noen er interessert så kan jeg sende mer nøyaktig info om modell og str. Lykke til med jakten!
bondeknøl Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2010 Tusen takk for kjempe hjelp! En god del å velge i nå.. Fint det går ann å retunere og bytte.. hehe Er veldig smal rundt livet, er litt kraftig ellers.. merkelig! Så hvis jeg går opp i str rundt livet detter de av meg! Dette er såå vanskelig!
Gjest irismor Skrevet 19. januar 2010 #12 Skrevet 19. januar 2010 Jeg har 90F kjøper mine bh`r hos Lindex og Kapahl.
bondeknøl Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 19. januar 2010 Jeg må ha mindre rundt livet og større cup, vanskelige str det...
Ranveig R Skrevet 19. januar 2010 #14 Skrevet 19. januar 2010 Dei siste to bh-ane mine har eg kjøpt hos www.bravissimo.com. Det er ikkje amme-bh, men eg veit dei har det og. Brukar 85H. Har funne eit par bh'ar hos Netty, men dei har mykje dårlegare utvalg enn bravissimo, og er betydeleg dyrare.
Monajenten Skrevet 19. januar 2010 #15 Skrevet 19. januar 2010 Jeg bruker 65F og G og det GÅR an å få tak i sånne bh´er også. Anbefaler virkelig Netty og bravissimo.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå