Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hvilken størrelse hadde dere opprinnelig og hva endte dere opp med? Betalte dere det selv, eller fikk dere det dekket? Dere som fikk det dekket, hvor lenge måtte dere vente på operasjonen?
Nordlyspar♥ Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Skal vi se.. Hadde strl E hvis jeg ikke husker feil, endte opp med C. Var staten som betalte da mine gjorde at jeg fikk skjev rygg, pluss at jeg fikk hudplager under puppene Opprinnelig bodde jeg i Tr-heim da jeg søkte og der var det over 2 års ventetid, visste jeg kom til å flytte nordover ikke lenge etter søknaden så jeg søkte da på Sandesjøen sykehus, der hadde de kort ventetid i 2006. Er fritt sykehusvalg:) Angrer ikke et sekund på at jeg tok operasjonen, ryggen er 110% bedre og hudplagene er borte. Er ikke dumt at jeg fortsatt har flotte pupper etter en runde med amming etter operasjonen heller, hehe Sjekk linken : http://www.frittsykehusvalg.no/start/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Takk Nordlyspar♥Junirose♥20.juni Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har H-cup og er mye plaget med ryggen. Har begynt å vurdere noe så drastisk. Drømmer om DD HI
Nordlyspar♥ Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Bare hyggelig Er det noe mere så må du bare spørre Lykke til, jeg tror du er en god kandidat til å få det dekket av staten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå