cabana Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 I dag var jeg på gyn ul,og legen ba meg slutte å være sengeliggende fra Lørdag av.. Da er jeg i Uke 34 og kan bevege meg rundt.. Han vil ikke at lisjegutt skal få en svak mor til fødselen og etter... Hittil har jeg vært total sengeliggende,ingen julefeiring og ingen nyttårfeiring,hele vinter er tilbragt i senga.. og gjett om jeg er lei. Nå er livmorhalsen vokst ennå lengre , til 21 millimeter... Så med 9 ukers sengeleie er det deilig å endelig få stå opp og leve normalt igjen og vite at jeg har gjort en utrolig jobb :) Må bare si igjen : Jippy !!!
2tettebabyer Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 åh så deilig... Gratulerer.. hørtes helt rusomt ut å være sengeliggende så lenge....
mjhanse Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Du har vært FLINK!!! VIRKELIG! Det må ha vært helt grusomt!
Ladycaliente Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Så flink du har vært:) Vet akkurat hvordan du har det da jeg ble innlagt i mitt forrige svangerskap i uke 28. Pga premature rier, og livmorhals på 0,5 cm. Alle trodde det ville ende med fødsel i nærmeste fremtid..Men slik ble det heldigvis ikke. Men fryktelig kjedelig å være inneliggende på sykehus i 1 mnd. Heldigvis så gjør man det for en god sak. Godt jobbet
lykkeligmor til to<3 Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Gratulerer:D Det fortjener du virkelig nå!!!!! Helt utrolig godt jobbet:O) klem
cabana Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2010 Takker alle for gratulasjonene - det betyr veldig mye for meg.. Har ikke fortalt noen om komplikasjonene utenfor nettet - orket ikke masse besøk og spørsmål... Ikke alltid lett å svare på sånt selv... Eneste som visste dette,var familie,mann og bestevenninne.. Takker Barnimagen folka her for støtten og forståelsen ) Masse klemmer fra <3 endelig min tur <3
fremtidoghåp Skrevet 20. januar 2010 #7 Skrevet 20. januar 2010 Gratulerer så masse! Du har vært superflink!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå