Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hvor ofte da? Føler du at du kanskje veier litt for mye, eller er litt slapp i fisken? Jeg er rett og slett bare nysgjerrig. Jeg prøver nemlig å kutte ut brød, men det er så sykt vanskelig.. Spiser kanskje 1 skive hver dag kun for at jeg bare MÅ hehe
Gjest ->>- Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Nah. En gang i uka kanskje, da oftest som tilbehør til suppe e.l. Jeg synes ikke brød er særlig godt, og sånn klassisk norsk skivemat med pålegg til ørten måltider om dagen er gørrkjedelig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Jeg blir så utrolig oppblåst og aldri mett når jeg spiser brød. Klarer aldri nøye meg med kun 2 skiver, så la vær. Jeg spiser sikkert 1 helt brød når jeg først er i gang. Prøver virkelig å la vær.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Ja, jeg spiser grovt brød til frokost hver eneste dag. Føler ikke at jeg har så innmari mye for mye (annet enn pga at jeg er gravid da). Jeg trener endel og sørger for å få i meg mye proteiner, grove kornprodukter, grønnsaker og littfrukt hver dag. Føler meg sunn jeg...Brød er ikke det verste i verden, så lenge det ikke blir loff eller kneipp da..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 spiser brød 2 ganger om dagen ( 2 brødskiver +/- morgen og kveld). Jeg er 47 kg og 164 cm, så vil ikke si at jeg er så veldig slapp i fisken...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Kan jo være tynn og slapp i fisken da.. Og siden du er så høy og veier så lite så regner jeg med at du har minimalt med muskler i kroppen. Jeg spiser ikke brød pga jeg føler det er for lite næring.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 Vet ikke helt hva jeg skulle spist dersom jeg ikke spiste brød. Annen kornmat kanskje?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #8 Skrevet 19. januar 2010 Nei, spiser kanskje en brødskive om dagen hvis vi har brød ( men jeg kjøper det ikke selv). Har bodd mange år i utlandet og har en helt annen matkultur enn vi har her i Norge.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #9 Skrevet 19. januar 2010 Hva spiser dere i stedet for brød? Hvis du skal tidlig på jobb og skal spise en rask frokost, hva spiser du da? Hvis du ikke har skiver i matpakka, bruker du masse tid hver morgen på å lage noe annet, gjør du det klart kvelden før, eller kjøper du noe i lunsjen? Vet liksom ikke helt hva som kan erstatte brødet, altså hva som tar like kort tid å forberede, eller som holder seg like greit i matpakka?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #10 Skrevet 19. januar 2010 Croissant, pain aux chocalat, søt kjeks. Te, youghurt og en frukt av noe slag er som regel froskot. Til lunsj spiser vi "middag", tar med rester fra kvelden før eller lager noe kvelden i før.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2010 #11 Skrevet 19. januar 2010 Omelett til frokost, salat til lunsj. Vanlig middagsmat til middag.. Jeg kjøper bestandig salat i lunsjen (Isberg, fetaost, skinke, agurk og paprika i) Går på lavkarbo, så da er ikke vanlig brød lov. Hardt å holde seg uten, men tror det er for mye karbohydrater som gjør at jeg er litt for stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå