* 5 om dagen * Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 må finne en gruppe på facebook, men ikke søren om jeg klarer å finne de på siden min. så forklar meg enkelt hvordan jeg kommer til mine grupper.
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Gå inn på profilen din. Øverst under statusen står det vegg, info etc. Trykk på info og der ligger gruppene dine.
* 5 om dagen * Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2010 ok, tusen takk...føler meg litt tett i hue nå...hehe... men jeg synes det mangler noen grupper, men hvis de ikke ligger der,så er det vel ikke flere da?
tvkrus Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Se ned i hjørne på facebook sida di på den "linja" der står det applikasjoner - trykk der - da får du opp en liste - velg - grupper - da får du opp to kolonner en med grupper din venner er blit medlem i og en på de som du er medlem i .
* 5 om dagen * Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2010 flott da har jeg litt oversikt. jeg slettet meg forresten fra gruppa "dibber" jeg var den eneste der, og nå er gruppa slettet,siden jeg meldte meg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå