Blomsterpiken og tullene Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Hei, har hørt om en humoristisk bok om det å bli far, er det noen som husker tittelen på den? Fins sikkert flere, tips mottas med stor takk! Tenkte sambo kunne få litt sengelektyre
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 Min samboer har lest "verdens beste pappa" og den var visst ganske humoristisk.. husker ikke hvem som har skrevet den i farta:)
LilleBoo Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Boka heter "Verdens beste pappa". Kjøpte den til sambo da vi ventet førstemann for 6 år siden. Tok den fram igjen nå, hysterisk morsom lesning!!
ida87_thea_andrine Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 jeg vet ikke om den heter verdens beste pappa, men det står i allefall hakkespettboka for kommende fedre og den er kjempe artig=) sambo leser overhode ikke bøker, men denne har han faktisk lest ut=)
mammaløve Skrevet 19. januar 2010 #5 Skrevet 19. januar 2010 Den heter begge deler, og er veldig morsom Skal gi den i gave til kjæresten, han sliter litt med å skjønne alle de rare tingene som skjer med meg for tiden.
Venterpå#2 Skrevet 19. januar 2010 #6 Skrevet 19. januar 2010 Ga den i julegave til kjæresten, og den har han lest ut allerede.. var noen kvelder han lå å flira for seg selv mens han leste den før vi skulle sove om kvelden..hehe
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 19. januar 2010 #7 Skrevet 19. januar 2010 den kjøpte samboeren da vi ventet nr 1. en kjempebra bok, som ikke er for omfattende, men som tar med det viktigste med en humoristisk vinkling. Jeg endte også opp med å lese ut boka =)
Ccathrine Skrevet 20. januar 2010 #8 Skrevet 20. januar 2010 Det er en knall god bok. Jeg holdt på å le meg i hjel da jeg leste sammenligningen ved å løfte beina til babyen når man skal skifte bleie som å ta to flasker pils ut av en kasse. Desverre bare fått lest halve boken siden min samboer kom og sa "dette er min bok, finn deg en egen bok". Han har den med på jobb:)
86modell* Skrevet 20. januar 2010 #9 Skrevet 20. januar 2010 Mannen min fikk hakkespettboka for kommende fedre til jul og har sitter og ler og koser seg når han leser den. Han leser heller ikke bøker til vanlig. Tok en liten smugtitt i boka jeg også, og den var kjempemorsom:)
babymaby Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Vet ikke om linken fungerer, men boka "Pappa for første gang" av Finn Bjelke (han fra Pop Quis og Herreavdelingen på radio) og med illusgtrasjoner av Frode Øverli (Pondus) er en kjempemorsom bok. Den eneste "bli pappa" boka mannen min har lest - og den fallt i smak. Forsøk på link: http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=8205362211
saa09 Skrevet 20. januar 2010 #11 Skrevet 20. januar 2010 Jeg tror du mener boken til Claus Sonstad som heter Far på ferde! Den er veldig bra og super morsom!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 20. januar 2010 #12 Skrevet 20. januar 2010 jeg kjøpte "Pappa for første gang" av Finn Bjelke den var kjempe bra=D mannen digget den og lo godt=)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk for alle tips! Det ble Verdens beste pappa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå