Gå til innhold

Uke 26/27 - hvor mange kilo har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gått opp 6 kg og er i uke 26 nå...

Skrevet

gått opp 4 kg på 4 uker her :)

Skrevet

Da jeg sist var hos legen (24+5) hadde jeg gått opp 5 kg. Har ikke vekt hjemme så vet ikke nå, er 26 uker nå.

:)

Skrevet

ca 8 kg i uke 26. Var litt for tynn i utgangspunktet. Beveger meg nesten hver dag (ski, hurtig gange)

Skrevet

5 kg:-) 27+5 idag:-)

Skrevet

hadde gått opp 3kilo mellom de to siste kontrollene. (uke 20 og 25) er fremdeles på -6 men er på rett vei;) 26+1 i dag.

Skrevet

Ca 8 her også. Har klokket inn ca 4 kilo pr trimester så langt. Er uke 27 i morgen.

Skrevet

Jeg hadde gått opp 9 kg i uke 26. Er i uke 28 i morgen.

Skrevet

Uke 28 og 8 kg. Ble nok litt mye mat i julen altså! Men stor mage med en stor baby inni så føler meg ikke feit.

Skrevet

Jeg er i uke 21 og sist kontroll var i uke 19 og da hadde jeg gått opp 8 kg. Spiser sunt ikke sukker ikke masse fett, men legger på meg som bare det.

Skrevet

Jeg er 27 uker på vei og har gått opp 5 kg opp.

Skrevet

Er i uke 26 og har gått opp 2,5 kg:)

Skrevet

jeg er i uke 26 og har gått opp 3 kg

Skrevet

Vet ikke helt sikkert siden jeg ikke vet hva utgangspunktet før graviditeten var, men hvis jeg teller fra første måling da jeg var 12 uker på vei så har jeg gått opp 2 kg siden da. Er 27+2 nå. Jo mindre jeg går opp jo bedre er det, siden jeg har noen kilo for mye fra før.

Skrevet

Jeg har gått opp rett i underkant av 10 kg fra jeg ble gravid. Er 27+3. Jeg er bare glad det ikke har blitt mer siden jeg har blitt stillesittende med bekkenløsning med gangvansker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...