vilhababyasap Skrevet 19. januar 2010 #1 Skrevet 19. januar 2010 Min samboer og jeg har bestemt oss for å få barn, og vi gleder oss kjempemasse!!! Nå er det slik at jeg har brukt P-sprøyten i 10 år. Det siste året har jeg gått litt frem og tilbake mellom minipille og P-sprøyte(har også hatt uregelmessige blødninger det siste året). Den siste sprøyten ble satt i midten av september-09. Jeg skulle altså tatt ny i midten av desember. 22 og 23 desember fikk jeg noen fryktelige magesmerter som jeg er sikker på var eggløsning. 6 januar fikk jeg mensen, som varte i nøyaktig 1 uke. Etter mine beregninger skal jeg da ha ny eggløsning i disse dager, men eggløsningstestene viser at jeg ikke har det. Kan noen være så snill å dele noen synspunkter eller erfaringer om dette med meg? Jeg er så spent at jeg tror jeg kreperer!!!!
GuttemammaTilTo Skrevet 19. januar 2010 #2 Skrevet 19. januar 2010 hei! først og fremst gratulerer som prøver! det vil tilsi at du skulle hatt eggløsning i disse dager ja. for å dele min erfaring så tok moren min p-sprøyte 1 gang før de startet prøvingen på lillesøsteren min, hun tok 5 år å få til.. moren min hadde da blitt gravid på 2. og 1. forsøk med meg og broren min. det trenger ikke å ta så lang tid for alle heldigvis! men jeg har lest at det kan ta noe lenger tid å bli gravid etter p-sprøyte. jeg krysser fingrene for deg og at dette ikke stemmer! masse lykke til i tiden fremover!
MissMe*med*lillegutt Skrevet 19. januar 2010 #3 Skrevet 19. januar 2010 Hos meg tok det nesten 2år før jeg fikk tilbake mensen og EL etter jeg slutta med p-sprøyta =/ Hadde gått på sprøyta i ca 1år da.. Så er noen som er så uheldige desverre.. Men virker jo som du har EL da.. Kansje den bare er litt forsinket? Lykke til hvertfall
vilhababyasap Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2010 Tusen takk for svarene! Jeg håper at jeg bare er litt forsinket. Vet at det kan ta veldig lang tid, men jeg satser på at jeg er nogen lunde i rute allerede, i og med at det har virket normalt hittil. Jeg får håpe at jeg har hatt eggløsning før jeg begynte å teste, eller at den er rett rundt hjørnet:-) Lykke til dere også!!
2 vidunderjenter Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Har forøvrig hørt at akkupunktur kan hjelpe til med å få syklusen på rett kjøl igjen etter p-sprøyter eller annen prevensjon; det kan jo være verdt å prøve om den uteblir alt for lenge! Lykke til med prøvingen; i følge min mann den morsomste delen av graviditeten;-)
vilhababyasap Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2010 Takk for tipset! Jeg har vurdert soneterapi, men akupunktur er sikkert vel så bra. Jeg får se den an en liten stund hva som skjer her. Mannen min er helt i hundre også... tror har storkoser seg om dagen;-) hehe. Skikkelig spennende må jeg si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå